Inlägg från: MilosMamma |Visa alla inlägg
  • MilosMamma

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

HERREGUD! jag kanske ska vara med i sveriges radio P1.

• MilosMamma

Ja det är helt galet förstår ni.
    Jag fick ett mejl idag från en tjej som jobbar där.
    Hon ska göra ett repotage om bröllop och att gå ner i vikt till den dagen.
    Så hade hon surfat runt på google och hittat min blogg!
    Så hon ringer mej i morgon o ställer lite frågor, anser hon min resa/berättelse intressant ska jag vara med i radion, eller ja hon komemr ju hitmen spelar in o så. Spännande värre =)

• MilosMamma

Oj hinenr inte läsa tråden nu, ska sätta mej ikväll men bröllopsplaner igen. har nyss slutat jobba fäör idag o hämtat kiddo hos dagmamman, nu dammsuger...vi, och snart kommer tjejen från P1

• MilosMamma

Bruden ska alltid gå på vänster sida in. PÅ mannens vänstra sida

• MilosMamma

Alla 29/8 hur långt har ni kommit?

Jag tröck mej i klänningen häromdagen o märkte att jag fortfarande INTE kan ha den, HAHA!
    Så here we go again cambridge och jag! ren kur sen igår! ska ner 7 kilo nu.

• MilosMamma
    SaraPayam skrev 2009-07-16 16:17:30 följande:
    Vad tråkigt att de har reagerat så här!! Känner dock igen det lite grann, fast vi funderade på å ha betalbar från början, men där blev det med ramaskrik ifrån vissa. Så nu kommer vi ha fri bar i stället, för man orkar verkligen inte diskutera "gräla" om en sån struntsak. Man tycker ju att gästerna borde vara glada över å få komma...Hoppas att det löser sig
    Så gjorde min morbror i augusti förra året när dom gifte sej.
    Dom tänkte ha betalbar men hans blivandes systrar börja hacka ner på dom då. "Kan man inte ha fri bar bör man inte gifta sej för då har man inte råd"
    Ja världens löjligaste saker.

Vi komemr ha betalbar och säger nån nått så är det ju bara o vara nykter för dom.
    Sådär skiter jag fullständigt i vad dom tycker.
    Tips o råd kan alla komma med, men attityder och bestämelser kan dom lämna hemma, annars får dom själva va hemma.

=)
    Hård jag lät nu, men jag blir så upprörd över folks åsikter. Folk borde lära sej knipa.
  • MilosMamma

Bara fint.
    Hon skulle intervjua chefredaktören för Allt om Bröllop och sen nån mer, så det sänds i augusti, dag vet vi inte än, men jag ska få alla uppgifter närhon vet=)

SaraPayam skrev 2009-07-16 19:54:30 följande:
    Jag håller med helt å hållet. Det är ju ändå vårt bröllop, å vill vi ha det på ett visst sätt så fine, det är det ju bara å acceptera det, men folk har ju väldigt svårt för det Hur gick det med radioprogrammet??
  • MilosMamma

Alltså har ni bestämt hår o smink? jag trodde jag hade gjort det men gjorde nu idag ett halvdant prov till hemma.
    Bilder finns i bloggen opch jag måste säga att jag vet inte längre hur ja ska se ut! Suck.

• MilosMamma

kolla min sida här, kan inte skriva in den i inlägg då det tolkas som reklam.
    Men det tycker jag inte det är för jag tjänar inga pengar på den.

lönnsjö skrev 2009-07-17 18:10:07 följande:
    Var hittar man bloggen nu igen?
  • MilosMamma

vi har 86 gäster till middagen plus dom som spelar o tolkar osv
    så vi har grupper, 8 pers vid varje bord.
    Vi sätter par ihop 1 par som känner 1 par osv . Med stor förväntan skrev 2009-07-17 19:00:01 följande:

Har ni något tips när man gör bordsplaceringen när man har många gäster?
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3