• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • Åsa Erika

Gah!!
    Nu är det snart snart som vi gifter oss allihopa!
    Var på min väns bröllpp igår som var jättelyckat. Men nu är jag nervöd. Dagen närmar sig och det är massor att göra och vad gör jag? Stoppar huvudet i sanden och tänker att "det gör jag väl sen" Men det är ju bara någon vecka kvar och to do list är lång...!

Tips om saker att göra innan brudskålen är tas emot tacksamt eftersom vi ska fotas efter vigseln.

• SaraPayam

Nu är jag fru
    Är så lycklig. Dagen kunde verkligen inte ha blivit bättre. Det finns lite bilder i galleriet om ni vill se

• J D

SaraPayam skrev 2009-08-02 22:57:54 följande:
    Nu är jag fru Är så lycklig. Dagen kunde verkligen inte ha blivit bättre. Det finns lite bilder i galleriet om ni vill se

Grattis! Ska kika på dina bilder nu!

• SaraPayam
    SaraPayam skrev 2009-08-02 22:57:54 följande:
    Nu är jag fru Är så lycklig. Dagen kunde verkligen inte ha blivit bättre. Det finns lite bilder i galleriet om ni vill se
    Glömde skriva att jag återkommer med en lite mer utförlig berättelse sen, nu vill jag bara njuta av å vara fru
  • SaraPayam

J D skrev 2009-08-02 23:03:42 följande:

Grattis! Ska kika på dina bilder nu!
    Tack
  • MammaMiaa

Vad vackra ni va. Jag förstår om du svävar runt nu på rosa moln . Längtar själv till den stora dagen. den sker om 6 dagar.

• J D

SaraPayam skrev 2009-08-02 23:04:14 följande:
    J D skrev 2009-08-02 23:03:42 följande: Tack

Tjusiga bilder! Hade förvntat mig att du skulle vara blondare från pres. bilden men nu hade du ju lika mörkt hår som jag - jättefin var du/ni!

Bara sex dagar kvar för mig nu men några bilder blir det nog inte förrän efter bröllopsresan... tror jag. Ni skulle också åka relativt direkt på, va?

• J D

SaraPayam skrev 2009-08-02 23:03:53 följande:
    Glömde skriva att jag återkommer med en lite mer utförlig berättelse sen, nu vill jag bara njuta av å vara fru

Ser fram emot din berättelse- har faktiskt väntat på att du skulle logga in och visa lite bilder från sagobröllopet . Men njut nu!

• SaraPayam
    MammaMiaa skrev 2009-08-02 23:04:32 följande:
    Vad vackra ni va. Jag förstår om du svävar runt nu på rosa moln . Längtar själv till den stora dagen. den sker om 6 dagar.
    Tack så mycket Jo men man svävar verkligen just nu, det är en helt otrolig känsla
    Hahaha det förstår jag att ni gör. Mina bästa råd, slappna av, stressa inte & NJUT av dagen.
    Jag trodde verkligen att jag skulle vara jättenervös när vi skulle gå ut till vigselförrättaren men jag va lugn som en filbunke
    Dagen blev helt perfekt, å det skedde inga missar, å vilken tur vi hade med vädret, helt otroligt!!
  • SaraPayam

J D skrev 2009-08-02 23:05:53 följande:

Tjusiga bilder! Hade förvntat mig att du skulle vara blondare från pres. bilden men nu hade du ju lika mörkt hår som jag - jättefin var du/ni!Bara sex dagar kvar för mig nu men några bilder blir det nog inte förrän efter bröllopsresan... tror jag. Ni skulle också åka relativt direkt på, va?
    Hahaha jo, jag va ju lite ljusare innan, men ville bli lite mörkare nu Kände att det va dags igen
    Tack så mycket, vi kände oss verkligen jättefina
    Hur känns det nu då? Börjar du bli nervös?
    Vi åker nästa tisdag, så ska jobba 4 dagar nu den här veckan som kommer.
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3