Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Gah!!
Nu är det snart snart som vi gifter oss allihopa!
Var på min väns bröllpp igår som var jättelyckat. Men nu är jag nervöd. Dagen närmar sig och det är massor att göra och vad gör jag? Stoppar huvudet i sanden och tänker att "det gör jag väl sen" Men det är ju bara någon vecka kvar och to do list är lång...!
Tips om saker att göra innan brudskålen är tas emot tacksamt eftersom vi ska fotas efter vigseln.
Nu är jag fru
Är så lycklig. Dagen kunde verkligen inte ha blivit bättre. Det finns lite bilder i galleriet om ni vill se
Grattis! Ska kika på dina bilder nu!
J D skrev 2009-08-02 23:03:42 följande:
Vad vackra ni va. Jag förstår om du svävar runt nu på rosa moln . Längtar själv till den stora dagen. den sker om 6 dagar.
Tjusiga bilder! Hade förvntat mig att du skulle vara blondare från pres. bilden men nu hade du ju lika mörkt hår som jag - jättefin var du/ni!
Bara sex dagar kvar för mig nu men några bilder blir det nog inte förrän efter bröllopsresan... tror jag. Ni skulle också åka relativt direkt på, va?
Ser fram emot din berättelse- har faktiskt väntat på att du skulle logga in och visa lite bilder från sagobröllopet . Men njut nu!
J D skrev 2009-08-02 23:05:53 följande: