Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Ja, vi ska definitivt ha en massa goda snittar av det enklare slaget- och ja, vi ska också sätta oss till bords direkt efterår. Tycker att det saknas ngt om man ej har snittar men alla tycker ju olika.
Det enda direkt viktiga jag har tänkt ha med mig är tfn, smink och Visakort (och leg. kanske).
Jag har INTE tänkt ha min mobil med mig,
däremot får mina tärnor ha sina så att allt som
kan tänkas måstas ringas om får de ta.
Vill bara vara ledig!!!!!
Grattis Mois81. Gud va söta ni va. Jag kan knappt tro att det snart är min tur. Jag har precis fixat till mina naglar. Så nu är mina händer redo för bröllop.
Grattis alla fruar!
SaraPayam; det såg alldeles underbart ut när ni gick ut, nerför trappan... vad fina ni var!! Och vilket väder ni fick! Jag hoppas på detsamma...
Mois81; Jättefin klänning!! Grattis!
20090801; Värsta prinsessan! Och vilken söt kyrka ni gifte er i!!
Här känns det som om vi har noll koll på läget. Att-göra-listan växer istället för att krympa eftersom att vi kommer på nya saker som vi borde fixa...
Jag kommer inte att ha med mycket alls i min lilla väska. Vi ska ju ha middag o fest hemma i trädgården så allt finns ju redan där...
Mamma var här idag och fixade naglarna på mig. Läckert knallröda!
vet inte om det blir corren med, Men själva intervjun komemr inte i korgon, utan dom komemr hit o intervjuar mig i morgon, sen ska jag höra när det komemr i tidningen, antingen fredag eller nästa vecka =)
Japp det blir kronan, kände att det var så JAG ville ha det =)
Åhh gud va det pirrar i magen!
Tror att jag kommer att bli hippad på lördag... eller rättare sagt, hoppas jag
Min lillasyster som annars bor i Norge är hemma i Sverige sen förra måndagen och de åker hem nästa vecka. Och min kompis i Gbg ska på konferens/kick-off nästa helg...
Vet ju inte om det blir nån möhippa över huvudtaget men jag hoppas innerligt!
Håller tummarna!