Inlägg från: MammaMiaa |Visa alla inlägg
  • MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • MammaMiaa

Vad skoj att bli hippad. Jag tror inte jag kommer att bli hippad. Men jag bry mig faktiskt inte. Men det hade varit skoj om jag hade blivit det.

• MammaMiaa

Vi ska ha följade mat

Fördrink:

Tunnbrödsrulle med räkor & Champange

Förrätt:

Örtbakad lax

Huvudrätt:

Ryggbiff  med kallpotatissallad, marinerade grönsaker & ostronskillingsås

Dessert:

Keylimepaj

Kaffe & tårta

Korv med bröd till nattmat

• MammaMiaa

Jag vet inte riktigt vad där är i pajen. För vi gör ingen egen mat. Vi har kockar som fixar all mat till oss. Men sök på nätet så hittar du säkert recept på pajen. Den är ungefär som cheese cake.

• MammaMiaa

Vi kan inte åka på någon riktig bröllopsresa utan vi tar den senare. Vår stora tjej ska börja skolan. Så vi har inskolning på fritis med henne. Men vi ska åka till Vimmerby på måndagen efter vi har gift oss med barnen. Så ska  vi ska gå på ALV

• MammaMiaa

Ja det måste väl vara tjejen på vänster sida

• MammaMiaa

Ja det är inte klokt snart är vi i hamn. Jag förstår inte hur jag orkar jobba. Sen när man kommer hem hinna sköta hemmet, barn och planeringen.

• MammaMiaa

jag är lite orolig att min chef med en del arbetskamrater tänker hitta på något med mig en så kallad hippa.

Men de har inte pratat med min BM om när jag kan. Eller de har tänkt ha de på arbetstid. Jag har liksom barn att hämta och ta hand om.

Min Bm kan inte bara lämna sitt jobb för att mitt jobb ska hippa mig.

• MammaMiaa

Hur har man ringarna? vigselringen längst ut eller längst in. Jag har bild i mitt galleri på de båda kombinationerna. Jag får inte riktigt till det.

• MammaMiaa

Jag misstänker att jag kommer att bli hippad av mitt jobb på tisdag. Det är en känsla jag har fått. det är den ända dan jag kan innan semestern. Jag jobbar t.o.m fredag. Och det vet min syster om, som jobbar på samma ställe som mig.

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3