Inlägg från: MammaMiaa |Visa alla inlägg
  • MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Lycka till imorgon alla brudpar om ca 1 timme börjar er stora dag. Passa verkligen på att njut av varje sekund.

Försök att ät något. Jag vet det är inte lätt. Jag kunde knappt äta något. Varför vet jag inte riktigt.

Det ända jag va nervös för va att trilla i kyrkan. Eftersom jag hade så lång klänning.

• MammaMiaa

Idag fick jag papper från transport styrelsen att jag ska skaffa nytt körkort med mitt nya efternamn. Så numera heter jag Fru Nilsson. Det känns lite lyxigt att vara gift.

• MammaMiaa

Grattis till alla som gifter sig idag. Njut av er dag varje sekund. Ska bli kul att se hur fina alla är.

• MammaMiaa

Grattis 090827 på er bröllopsdag. Njut nu av er dag. Ska bli kul att få se foto sen från er dag.

• MammaMiaa

Grattis alla ni som gifter er idag.

Njut av er dag för den kommer aldrig tillbaka.

Ser fram emot att få se foto på er.

Så då va vi alla gifta.

• MammaMiaa

Nej självklart jag tänkte inte på det Boomtown. När jag skrev,men din grattis hälsning tänkte jag skriva imorgon.

• MammaMiaa

Ett stort grattis Boomtown på din bröllopsdag.
    Hoppas ni har haft en underbar dag.
    Jag är nyfiken på att, för se hur strålande vackra ni är.

• MammaMiaa

Vad vackra ni va Boomtown & 090829. De va underbara foto.

Trevlig resa 090829. Var ska ni resa någonstans?

• MammaMiaa

Idag kom mitt nya körkort. Jippi äntligen, fast det har gått ganska fort allting. Tanke på att man gifte sig för 23 dagar sen.

• MammaMiaa

Igår fick vi videon från vårt bröllop. Jag har redan hunnit se den 2 ggr. Det är helt underbart att få drömma sig tillbaka och få höra alla tal igen.

• MammaMiaa

Jag gifte mig den 8/8 jag fick mina papper från transportstyrelsen den 20/8.

I måndags fick jag mitt nya körkort. Ring till transport styrelsen imorgon, om du inte har fått papper där ifrån imorgon med posten.

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3