• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • Hubba

Klänningen ska sys in på torsdag och ska även göra testsminkning på eftermiddagen... sedan är det att avsluta vigselprogrammet och festhäftet... Ringen ska jag hämta nästa lördag.... secret box fotograferingen på söndagen... iiiii där flaxade fjärilarna till i magen...

• Åsa Erika

Hjälp!
    Klänningen måste tas in 8 cm i midjan (måttbeställde den bara för 8 veckor sedan och redan då var jag smal!!) Och jag bantar inte ens...

Annars är spriten kvar, dekorationen kvar allt pyssel kvar och 17 dagar kvar bara....

Brudtärnan har blivit kär och är bortrest med kärleken fram till bröllopet så jag får kalla in andra vänner tror jag! :)

• MW 090829

Oooh nu ringde damen och sa att min klänning är klar. Så kul men lite nervöst också. Ska bli kul att se den igen för beställde den ju för 5 månader sen och minnet har svikt lite hehe. Blir nog imorgon!

• Mrs4ever

-Jag ska hämta klänningen i eftermiddag.
    -Göra placeringspåsarna
    -Städa huset
    -Städa lillstugen o fixa till lite till några gäster.

Men annars är det nog rätt lugnt, tror jag =)
    Känns som om man glömt något och det har vi säkert också.

• JanetKim

puhhh! vad mycket saker som man ska gjöra!
    Det där tale sättet att man gigfter sig bara en gång....
    Börjar att förstå vad det menar! :D
    Det är HUUUUR MYCKET som hälst att tänka på, handla Å Alt ska klaffa!
    Nu är det snart färdigT!
    PÅ LÖRDAG SMÄLLER DET!!!! :D

• lönnsjö

Hoppsan! Kom på idag att vi inte har provdukat...bör man göra det jaja, det blir säkert bra. Får tillgång till lokalen på torsdagen så då hinner man förhoppningsvis rätta till eventuella missar.
    Jag har känt press av att inte festprogrammen är klara, så den uppgiften har jag delegerat vidare. Skönt Har skrivit ner hur vi vill ha det osv, så jag litar på att det blir bra.

Gjorde provuppsättningen i måndags. Kommer bli toppen. På fredag är det provsminkning.
    Känner mig lugn annars...har säkert glömt något...men det lär vi väl upptäcka i så fall:-9

• Poca

Vad alla är duktiga tycker jag! Ni fixar och donar och står i, hoppas allas dagar blir toppen! Jag har placeringskort och lite annat kvar MEN jag har ockå fått för mig att kanske byta klänning! Får se hur det blir, jag kanske bara börjar bli nervös...

• Mitt hjärta 2008

Förstår att ni kommande lördagsbrudar är nervösa! Men försök att ta det lugnt, ska jag säga som knappt sov en blund dom sista dagarna innan bröllopet.. hihi!

Allt kommer bli toppen bra oavsett om ni inte hinner med allt eller glömmer något! tro mig!

Igår var vi och tittade på fotografens bilder, OJ så bra dom var! Skulle välja ut 8 bilder till ett album...slutade med att vi fick beställa ett extra album för vi inte kunde välja bort bilder. en förstoring beställde vi också och såklart tackkort. 8300 kronor fattigare blev vi på det kalaset... men men man gifter sig som sagt bara en gång!

• Hubba

Håller på att gå in skorna... så nu var jag ju tvungen att visa dem för m2b... det är det enda han har fått se av det jag ska ha på mig... hihi

• För  kärlekens  skull

skorna... ja de har jag oxå gått in.... de sitter som gjutet på fötterna....

Hubba skrev 2009-08-12 22:13:59 följande:
    Håller på att gå in skorna... så nu var jag ju tvungen att visa dem för m2b... det är det enda han har fått se av det jag ska ha på mig... hihi
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3