Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Mmmm saker kvar, ligger efter i planeringen och inte mycket tid över... hår ska det gå ihop? Men på något sätt löser det sig nog.
jag känner mej stressad som attan.
Det var då själva... Jag skrev värsta inlägget och beskrev vår super-roliga dag... och så tog jag för lång tid på mig så jag blev utloggad under tiden... och allt försvann...
Ja, ja... ni får nöja er med just det; Det var super-roligt!!
D var så skönt i lördags. Var inte ett dugg nervös. Hade haft en god natts sömn. Inte alls som jag trott m andra ord :)
Konstigt det känns när det nu är över. Kan bara understryka att det var en helt fantastisk dag med fantastiskt väder. Bara det var ju tur!
Det gick fort över och nu är tiden inne att smälta alla intryck. Det lär ta tid. Har inte fått bilderna ännu, återkommer när de är klara!
Vad härligt för er att allt blev toppen! Jag har min dag om 17 dagar, lite panik. Ska iväg och provuppsätta håret idag:) Imorgon ska jag hämta ringar och i veckan så hoppas jag att vi bestämmer smak på tårta (det blev tårta till slut...) Vad stressar ni över som inte är fruar än?
jag cstressar över dspriten, hur mycket går åt??
festprogram och meny/bordsplanering som ska tryckas...
sedan är det en massa småpill som man stressar över..
BARA 11 dagar kvar!
Jag stressar över bordsplaceringstavlan, festprogram ska printas ut. O så ska jag gravera champagneglas till mig o älsklingen. Gifter oss om 4 dagar.. GAH!
jag stressar mest över att jag inte vet hur hår och smycket ska vara samt bordsplacering och festhäften.
skönt att det finns några kvar som inte är gifta än =)