Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
SaraPayam: Gud så fina ni var! Låter som ni hade ett toppen bröllop!
Själv tror jag att jag håller på att gå under av nervositet just idag... Var hos frisören igår och gjorde slingor och sen provuppsättning. Kommer bli så jäkla läcker uppsättning.
Stramt framtill i sidobena, tiara på mitten, sen i nacken kommer det vara olika "bågar" som slingrar sig i en läcker formation i nacken-ganska högt upp på huvudet. Låter kanske knasigt men det var jätteläckert! Kändes helt perfekt!!
Hur har ni andra det som gifter sig på lördag, nervösa/stressade?
Vi har varit och kollat upp så där inte va några frågetecken angående blommorna.
Sen va jag och pratade med min smikös.
I eftermiddag ska vi hem till mina föräldrar och gå i genom allt.
Imorgon ska vi öva i kyrkan.
Och jag ska fixa mina naglar.
Vi har lite små saker varje dag att fixa.
Valsen har vi inte ens börjat öva på.
Grattis SaraPayam Äntligen FRU, vad härligt! Ni verkar ha haft en underbar dag och ni såg underbart fina ut båda två. Grattis än en gång och njuuut nu av att vara gift
Nån som vet nån synonym till punktlig, nog med att komma i tid?
Mitt hjärta 2008 skrev 2009-08-03 12:37:44 följande:
Ohhhh, nu börjar jag bli nervös - på riktigt!!
Såg lite filmer från ett annat bröllop och insåg att det snart är dags, men det känns som om det mesta är enligt tidtabellen. Ja, förutom att vår festansvarige på lokalen inte går att få tag på och när hon äntligen svarat så säger hon att hon ska vara tjänstledig?!
Vaa!?
Oh det orkar jag inte med, men ska ha ett nytt samtal i morgon - hoppas att det löser sig...