Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Bara 3 veckor kvar det bara pirrrrrrrrrrrrrar i hela mig, det ska bli så roligt att äntligen få bli fru!!!hihihihihi.
Idag är de endast 2 veckor kvar o jag börjar känna av nervositeten..:/...
Precis nu så gick min blivande iväg med en del av hans närmsta kompisar på svensexa,fler kompisar skulle visst dyka upp,..dom hade packat för hajking,så jag förmodar att han inte kommer hem idag/natt..såg ut som dom skulle flytta ut i skogen..haha..så jädra förvånad min m2b blev..han satt o käka frukost när tre huvuden dök upp i köksfönstret..hihi..Hoppas han får en oförglömlig dag/kväll/natt..
Längtar ännu mer nu till den 8 augusti !!
Här är en till som längtar som tusan till den 8 augusti.
Jag håller på att gå runt i mina brudskor.
Imorgon åker vi på en väl behövlig semester vecka till en stuga här i sverige. För ladda batterier.
Ja fy nu börjar det bli riktigt pirrigt, det blir bara mer o mer verkligt på någe sätt.
29 augusti här och är galet pirrig hela tiden iom att man "gör klart vissa saker hela tiden.. IIIIHHHHH
Det slog mig för en stund sen att det är fyra veckor kvar till dagen D!
Shit pommfritt... stressen kommer krypande...
Vi funderar på om vi ska lägga ut en CD vid varannan gäst vid middagsbordet. Sen ska vi skriva en vers där vi ber folk som fotat svensexa, möhippa och annat i samband med bröllopet att de laddar ner dem på skivan och sen ger/skickar till oss. Om de nu har möjlighet.
Eller är det bättre med engångskameror? Bildkvaliteten kan ju bli väldigt ojämn...
Om två veckor står vi framme vid prästen nu, iiiiiiii
Nu är det bara 1vecka kvar!!!
Jag trodde ALDRIG att jag skulle bli en bridezillas men det är jag nog. Min blivande stormade just ut genom ytterdörren och smällde igen den efter sig... och han brukar aldrig bli arg.
Tur att det är över snart=)
Ännu en med bara en vecka kvar... Är så stressad vi har köpt hus som vi flyttade in i efter midsommar och efter det har vi knappt varit ensamma en dag då vi haft massor av kompisar och släktingar här om vartannat som varit underbara och hjälpt till med diverse målning och trädgårdsarbete.
Men bröllopet har hamnat i skymundan... I morgon åker de kompisar som är här nu och sedan blir det råplanering! Måste fixa placeringskort, festhäfte, dekorationer, bestämma brudvals (som inte kommer att vara någon vals) m.m.
Hade planerat en stor shoppar/planeringsdag i tisdags men då vart det möhippa En oförglömlig dag med helt fantastiska vänner!
Hoppas man får ihop det någorlunda iallafall så det blir en oförglömlig dag för alla våra underbara kompisar, familj och släkt.
Stress, stress, stress - ta ett djuuupt andetag och andas...