![Juis31](/bundles/flmuser/images/ingenbild_th_bt.gif)
-
Enligt vad jag har hört så har man vigselringen närmast hjärtat,alltså längst in..MammaMiaa skrev 2009-07-16 21:37:03 följande:Hur har man ringarna? vigselringen längst ut eller längst in. Jag har bild i mitt galleri på de båda kombinationerna. Jag får inte riktigt till det.
-
På lördag är de dags för svensexa för min blivande..jag är skitnervös för att försäga mig..:/
Idag har jag beställt bröllopstårtan (bättre sent än aldrig),köpt klänningar till mina 3 töser,också i senaste laget..nu är de i princip bara kläder till M2B kvar..suuck...att vi alltid ska vara ute i sista sekunden...!!
Drickat inhandlades för några helger sen i tyskland..skönt o ha de klart..
De är säkert nåt jag glömt,men de får jag ta veckan innan bröllopet,då jag har semester...!!
Har Ni alla blivit Hippade..??
-
Mina underbara tärnor kämpade för en hippa åt mig..men de va inga som kunde den helgen..endast mina 2 tärnor av ca 20 tillfrågade hade möjlighet..:/...Så de blir ingen hippa för mig..Känns väl lite sådär..men de är inte mycket att göra nåt åt..Roligt att dom anstränger sig för min sambo iaf..
Ang.psalmer ska vi ha..Rysska Nationalsången in..haha..de är min blivande som valt den,o den är faktiskt ganska maffig på orgel..o ut blir mendehlson..!! -
Idag är de endast 2 veckor kvar o jag börjar känna av nervositeten..:/...
Precis nu så gick min blivande iväg med en del av hans närmsta kompisar på svensexa,fler kompisar skulle visst dyka upp,..dom hade packat för hajking,så jag förmodar att han inte kommer hem idag/natt..såg ut som dom skulle flytta ut i skogen..haha..så jädra förvånad min m2b blev..han satt o käka frukost när tre huvuden dök upp i köksfönstret..hihi..Hoppas han får en oförglömlig dag/kväll/natt..
Längtar ännu mer nu till den 8 augusti !!