Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Bara 2 veckor kvar!! Det pendlar. Ena dagen är jag supernervös och får noja över minsta lilla. Nästa dag känns det som om vi har koll på läget...
Jag är inte riktigt säker på hur det eg står till, men så länge min blivande är lugn känns det bra. Tur att nå'n av oss är lite cool-are. Men så tycker inte han att det är någon katastrof att mina naglar går av, att solrosorna till buketten blir 4 cm mindre än tänkt, att mascaran inte var vattenfast... Han har nog fortfarande en viss verklighetsförankring kvar...
Vi repeterade ingången i onsdags. Jag ska gå in själv först - till "En tuff brud i lyxförpackning", se'n kommer m2b gående till "Han går som en karl". Vi ska ha mörka solglasögon o "spexa" lite...försöka se coola ut.
Det kändes lite nervöst och vi undrade om det verkligen skulle bli roligt som vi tänkt oss...kanske lite "för mycket"?!... men så såg jag en tråd här på BT med denna länk...
...och jag skrattade och grät (känslosamma lyckotårar!) samtidigt... vår ingång är inte alls i klass med denna, men om det blir en tiondel så bra så blir det lyckat!
Jag tycker han ska gå in först och sen du :o)
MW 090829 skrev 2009-07-24 14:02:33 följande:
Hej alla!! Är här igen och läser!! Har semester, och förtränger att de snart är dags..(29/8) Är utsatt för lit ploj varje dag. nästan iaf.. mina vänner skickar blombud till campingen där vi är, som jag sen ska sälja till högstbjudande, fick ett paket med trosor i som skulle säljas, oxå till högstbjudande.. Lite sånt!! Allt ska redovisas ett datum om ca 1 vecka.. vet inte om de blir nåt då, eller om de kommer lite längre fram..Alla mina vänner är sååå hemliga just nu:) Men skoj är de:)
Min hippa kommer bli imorgon, börjar bli nervös nu... haha!
Mitt hjärta 2008 skrev 2009-07-24 22:01:18 följande:
Bara en vecka kvar till den stora dagen och allt är klart. Sover knappt på nätterna nu, det är rejält pirrigt. Ska tillbringa morgondagen med svärmor som syr sin klänning just nu.
En liten varning till alla er som har strass och glaspärlor på klänningen. Har ni det under armhålan så kan ni räkna med att vara skinnflådda där och på insidan av överarmarna när dagen är slut. Svägerskan blödde redan innan klockan var nio på kvällen. Jag kommer införskaffa genomskinligt förband och klistra på så jag inte får samma problem. Nu har jag fördelen att jag är sjuksköterska så jag ska ta mig en sväng till jobbet och hämta till både mig, mamma och tärnan.
Åh,men den inmarschen är underbar Er kommer också att bli toppen!! Det är roligt när man vågar göra något annorlunda
Ingen möhippa idag verkar det som.. tror ev imor. då.... nu är det ju så nära undra vilka som kommer....
Det är alltid så bra med tips på sådant som jag inte alls skulle ha tänkt på annars. Tack!