Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag misstänker att jag kommer att bli hippad av mitt jobb på tisdag. Det är en känsla jag har fått. det är den ända dan jag kan innan semestern. Jag jobbar t.o.m fredag. Och det vet min syster om, som jobbar på samma ställe som mig.
Aah fler augusti-brudar! Kul!
Vi gifter oss 8/8, inte ens 3 veckor å jag börjar bli toknervös...!
Hur e de för er andra?
Tror att det blir både hippa och svensexa på lördag... för det är den enda lördagen som vi kan innan bröllopet...
Vi gifter samma dag! Nej, jag är inte nervös och nervositet ligger inte riktigt för mig. Vi har tragglat planeringen fram och tillbaka, på längden och tvären så det känns som vi har så mycket koll man kan ha i det här läget. Och det är trots allt 2 v och 6 dgr kvar... gott om tid att styra upp det ena och det andra.
Det jag möjligen kan känna mig lite stressad inför är att jag har väldigt lätt för att gråta (grinar exvis så snart jag hör Mendelssons brudmarsch - vi ska inte ha den som tur är) och troligen kommer tårarna att spruta denna dag...
Sedan blir min M2B sur när han blir nervös och han gillar inte att stå i "rampljuset" så jag gifter mig sannolikt inte med en solstråle...
gifter mig oxå 8/8 och har fortfarande inte bestämt oss för hur vi ska ta oss till och från kyrkan...
nej det har inte vi häller gjort det är faktis lite jobbigt!
8/8 här med och nu börjar jag bli lite stressad över att varken bordsplaceringen och gästpresentationerna är helt klara. Annars känns det mesta lugnt men lite fjärilar har jag nog börjat få i magen
Även jag gifter mig den 8/8. Jag känner mig super stressad. Vi har valt att resa bort nästa vecka för ladda batterierna så vi sen orkar jobba på som sjutton med de sista inför bröllopet.
Jag har fem veckor kvar och är inte så stressad oftast men visst är det saker kvar att göra och så ska jag ha semester mellan också. Men man får ta en sak i taget så löser det sig!