Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
vi fick igår reda på att svärfar har canser :( tack och lov godartad men det är ju aldrig roligt att en nära anhörig ska råka ut för det här. Men det var svärmor som sa det (de är skilda sen många år) svärfar själv vet inte att vi vet än. Dumt men gissar att han inte ville oroa oss innan bröllopet.
Jo, det är ju det. Jag valde bort slöja, diadem och allt sånt. Det blir bara en blomma i uppsättningen. En stor knallrosa gerbera. Håruppsättningen kommer likna den som är på min bild här intill.
MW 090829 skrev 2009-07-23 10:30:14 följande:
Det blir bra! Jag har för kort hår för det dock. Vill ha slöja men sen vet jag inte. Det gäller att hitta ett fint hårsmycke också...
Håller på att diskutera buketterna med floristen. Jag vill verkligen inte att den blir för stor men svårt att veta hur många blommor lagom är liksom...
Vi ska ha ett ganska stort bröllop, så det känns inte aktuellt att flytta. Det var svårt med kyrka och lokal även när vi bokade det mer än ett år i förväg.
När det gäller begravningen så är personen i fråga inte död än. Hon är bara väldigt dålig och har försämrats väldigt mycket på jättekort tid då hon fått sin andra elakartade hjärntumör.
Tack för omtanken!
Usch vad jobbigt! Hoppas det går bra och jag är säker på att denna person vill att ni ska ha en fantastisk dag i vilket fall.
oj förlåt jag tog förgivet!
Beklagar verkligen att personen är sjuk!
Hoppas allt för både er å denna person att ni får uppleva eran dag! så som ni har tänkt den!
KRAM
Med stor förväntan skrev 2009-07-23 13:22:07 följande:
Usch!!! Vad jobbigt för er och framför allt för personen som är sjuk. Aldrig roligt när ngt sådant inträffar. Massa styrkekramar och kraft till er som är inblandade.
Från ett problem till ett annat, som nuhelt plötsligt känns väldigt löjligt. Nervös som sjutton. Jag ska fotas för secret box idag. Allt är förberett. Ska bli roligt men fjärilarna i magen börjar bli många nu Hoppas det blir någon bra bild. Jag tänkte ta den bästa och göra en canvas och ge till mannen. Hoppas jag hinner få den färdig i tid.
Måste börja på allvar med festprogrammen. Om två veckor är det semester så då borde jag hitta mer tid
Vi med! Hade tänkt fixa bordsplacering och text om alla när vi är på landet... förhoppningsvis...
Shit började på 84. 6 häromdagen... Vågen står nu på 80.9 JEJJ!
5.9 kilo kvar till bröllopsmålet!!
I natt åker karln till Tyskland för att handla alkoholen. Hoppas han kommer hem med rätt mängd :)
Idag känner jag mig lite nervös inför den stora dagen.
Hur har ni andra det?