Hubba skrev 2009-08-20 21:42:16 följande:
HURRA!!!!! Det har löst sig med barnvakt till barnen... Förskolefröken trodde att det var denna helgen det gällde... men det är det ju inte... så hon hade inga planer för nästa helg och sa att självklart tar hon barnen då... Jag blev 10 kg lättare... sicken lättnad... inte för att jag inte vill ha barnen med hela tiden men det är skönt att kunna koppla av med enbart vuxna en kväll...Har nästan gjort färdigt festhäftet men kan inte maila över det till min mamma som ska printa ut det... så antagligen får jag göra om allt igen i mammas dator... skit oxå...Bordsplaceringen är klar och snart även alla servettringar.. ska bara jobba imorgon oxå sedan är jag ledig hela veckan innan bröllopet... så skönt att enbart fokusera på den stora dagen...
Jag HURRUAR med dig, för idag löste det sig även för oss med barnvakt. *pustar ut*
Min bästa kompis, ena tärnans mamma har erbjudit sig att sitta barnvakt :)
Jag får fortfarande inte till festprogramet så som jag vill ha det. Ingen skrivare har vi heller eller den vill inte fungerar så det måste vi fixa också. Som om det inte vore nog med det så är bordsplaceringskorten borta också. Helt spårlöst försvunna.
Något som därimot gjort mig attans glad är att jag provade min klänning igår och den satt som gjutet =D Tänk vad några kilon kan göra. Mycket stolt över mig själv!
I morgon gifter sig min kusin så då får jag känna på hur det kommer vara för mig nästa helg Iiiihhh =D