Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Lännsjö: Vad gott det lät!!! Vi har vår provsmakning på lördag! Ska bli jättespännande!!
Lännsjö: Vad gott det lät!!! Vi har vår provsmakning på lördag! Ska bli jättespännande!!
När vi går in, ja eller vi kommer redan att stå på plats och gästerna får tåga in , ska vi ha Metallicas "Nothing else matters". (Vi gifter oss i en trång liten vinkällare där alla gästerna kommer stå ovanför på en "balkong" och kika ner på oss och alla stearinljusen. Så vi måste vara på plats innan gästerna går ner, annars skulle vi aldrig kunna komma förbi och kunna ta oss ner i källaren. )
Hur vi gör när alla ska tåga ut vet jag inte. Vi kanske kör den då med. ÄLSKAR den låten, den är bara så bra, ger mig gåshud.
Ang hippa, så blev jag hippad för ett par helger sedan. Trodde verkligen inte att det skulle bli av, men tji fick jag. Underbart!!
Dock har jag inte hört något alls från sambons kompisar. Hoppas så att de hittar på något. Men det är bara lite drygt 2 veckor kvar nu och jag har inte hört något. Plus att vi åker bort en vecka nu på måndag. Så det blir tajt.
Har köpt skor på nätet från Pernillas brudbutik på nätet (sko Charlotte). Smyckena har sambons syster gjort. Det är ett halsband i form av en smal silverlänk med 2 pärlor som hänger ner i mitten. Hon gjorde även örhängen av hård silvertråd med en påärla på varje. Enkla och kanonfina!!
MW 090829 skrev 2009-07-22 14:33:06 följande:
Jo, det är ju det. Jag valde bort slöja, diadem och allt sånt. Det blir bara en blomma i uppsättningen. En stor knallrosa gerbera. Håruppsättningen kommer likna den som är på min bild här intill.
MW 090829 skrev 2009-07-23 10:30:14 följande:
Börjar också bli nervös nu....på lördag smäller det!!! Sista grejerna som ska fixas nu. Var idag och vaxade ben och bikinilinjen. Färgade ögonfransar och plockade ögonbrynen och fick dem färgade också. På onsdag ska jag prova klänningen och hämta hem den. Torsdag ska naglarna fixas och sen på lördag är det hårdkörning hela dagen.
Håller just nu på med en liten snabb-GI-diet. Några dagar hinner jag med = 1-2 kg kanske. Har spenderat en vecka på Åland och bara ätit, druckit och njutit av att äntligen ha semester. Det resulterade tyvärr även i en viktökning... Men men, klänningen är så pass tajt över livet att det inte spelar någon roll om magen putar lite, den trycks in ändå. Problemet blir väl snarare att kunna äta allt gott på kvällen sittandes i klänningen om den sitter lite tajt.....
Hoppas så att jag inte glömt någon detalj nu. Tror allt är under kontroll. Skönt med litet bröllop, förstår inte hur jag skulle orka fixa med ett stort bröllop. Finns så mycket saker att hålla koll på ändå.
Så var man gift då! Igår blev jag fru! Har lagt in lite bilder på frisyren och klänningen. Har inte så många bilder ännu, då det var mest andra som tog kort. Fler bilder kommer om någon är nyfiken.
Hubba: WOW!!!! Vilken röst du har!! Och otroligt strongt av dig att fixa att sjunga på din stora dag!