Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tycker att Asti är OK men verkligen inte Chapel Hill, vet inte varför eg.- verkar ju finnas flera experter som gillar det men njä.
Vi ska ha Crème de Bourgogne, perle de vigne. Lite dyrare men mkt godare tycker vi.
jo, jag tror det blir bra!
Idag har vi (mamma, jag och blivande svärmor) vikt en massa askar till bröllopet. Fixat bordsplaceringen med mera. I vekcan ska vi jobba vidare... men nu är det ok för jag har semester.
J D skrev 2009-07-15 21:37:48 följande:
Jag känner lite panik över allt, det är ju snart ingen tid kvar alls. 1/8 är det vår tur och minsta lilla nu får mig i tårar. Min blivande svärfar har träffat en ny dam han har förlovat sig med och nu KRÄVER han att hon SKA sitta på första bänken. Utan hänsyn till oss eller hans mamma som tycker det är jobbigt. Hon är välkommen men inte på första raden och sen har de ett ok att sitta ihop på vilken annan rad de vill men de duger inte. Blir så ledsen på dem det värsta är att de inte fattar att de genom alla sura samtal får en sämre relation till oss och att vi inte kommer vilja åka dit senare.
Vi ska dit på fredag och prata med dem så laddar lite nu men vi är överens i alla fall så skönt att vi kan stödja varandra.
I övrigt ligger vi nog bra till, festprogramet är klart ska bara skrivas ut, vigselprogramet är klart, bordsplaceringen är klar (trots att jag i panik fick göra om den två gånger). Kläningen är klar hans kläder är klara. Vi ska träffa fotagraf på fre, band, catering, hår/smink är bokat spriten är fixad ska bara upp ringen ligger här hemma. resa bokad så har nog koll på en hel del men ändå panik över vad jag kan ha missat.
Mm . Kom f.ö. på att jag skrev fel på det mousserande vi ska ha- självklart ska det vara Crèmant och inte crème, skulle vara lite jobbigt att dricka grädde, haha.
J D skrev 2009-07-15 22:08:08 följande:
bride 2be skrev 2009-07-15 22:07:49 följande: