Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jo, jag tror det är så som är den bästa lösningen. Känns lite ?? att skriva ut hela efternamnet på alla eller enbart dem.
J D skrev 2009-07-13 11:02:50 följande:
Lakritsbåten: kolla på Brandos. De har många tjusiga skor.Köpte mina där
Någon som har tänkt att ha paraply? ifall det regnar under fotograferingen...man vet ju aldrig...sen tycker jag att det är fint med paraplybilder, ett vitt paraply då. Vart hittar man det?
Vi provsmakade maten och vinet i lördags. Åh så gott det var!! kommer att bli toppen.
Fyra veckor kvar att arbeta Så himla tråkigt för alla andra man känner har semester nu.
Hoppsan...såg nu att du redan fått tips om Brandos
Är dina skor sköna? Jag har smalare fötter så jag måste ha ett par som inte blir kalle anka -aktiga. Vilken modell valde du? Har du provat Rainbows? Skillnad i kvalitet?
Jag har köpt ett paraply på Lagerhaus som är skimrande i silver och guld utifall att...
Jobbar du in i det sista? Jag har jobbat idag men nu är det semesterdags (hoppas jag...)
Ja de är jättesköna Kommer inte ihåg vad modellen heter, men de finns i mitt galleri. Tyvärr har jag inte provat Rainbows så jag kan inte uttala mig om skillnaderna.
Vi gifter oss vecka 34, vecka 33 börjar min semester *längtar*
Tack för tipset om paraply!!
Jättesöta skor! jag har beställt ett par nu så har jag tid att testa och ev skicka tillbaka dem utifall att... jag valde de här www.brandos.se/ivory/donna-6403/
jag brukar vara bättre för mig att ha spetsiga för då blir de smalare per automatik)
Paraplyet var ett lyckokast, kostade mindre än 100 kr om jag minns rätt. Diskret men ändå med en knorr. Det finns i mitt galleri om du vill se det.