• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • Lischen

Min klänning ska släppas ut i midjan och tas in runt bysten. Typiskt! Man skulle ju önska att det var tvärtom...

• 090829
    Lischen skrev 2009-07-17 10:10:08 följande:
    Min klänning ska släppas ut i midjan och tas in runt bysten. Typiskt! Man skulle ju önska att det var tvärtom...
    Gör du det själv eller går du iväg till skräddare?
    Det blir nog min mamma som ska få lägga ut min i brösten om jag nu vågar låta henne göra det haha
  • Lischen
    090829 skrev 2009-07-17 12:04:24 följande:
    Gör du det själv eller går du iväg till skräddare? Det blir nog min mamma som ska få lägga ut min i brösten om jag nu vågar låta henne göra det haha
    Nej, jag köpte min klänning så ändringarna görs i butiken. Det ingick i priset. Jag köpte den i februari men vi väntade med ändringarna tills precis innan. Det fanns ju i alla fall en teoretisk möjlighet att jag hade minskat midjemåttet.
  • MilosMamma

Alltså har ni bestämt hår o smink? jag trodde jag hade gjort det men gjorde nu idag ett halvdant prov till hemma.
    Bilder finns i bloggen opch jag måste säga att jag vet inte längre hur ja ska se ut! Suck.

• lönnsjö

Var hittar man bloggen nu igen?

• MilosMamma

kolla min sida här, kan inte skriva in den i inlägg då det tolkas som reklam.
    Men det tycker jag inte det är för jag tjänar inga pengar på den.

lönnsjö skrev 2009-07-17 18:10:07 följande:
    Var hittar man bloggen nu igen?
  • Cattis77

Jaså här var en annan liten tråd för oss sugusti-brudar!!! Va skoj....

• Med stor förväntan

Har ni något tips när man gör bordsplaceringen när man har många gäster?

• MilosMamma

vi har 86 gäster till middagen plus dom som spelar o tolkar osv
    så vi har grupper, 8 pers vid varje bord.
    Vi sätter par ihop 1 par som känner 1 par osv . Med stor förväntan skrev 2009-07-17 19:00:01 följande:

• 090829

Med stor förväntan skrev 2009-07-17 19:00:01 följande:

Vi kommer att bli 85 gäster och vi kommer att ha ett honörsbord med 3st tungor. Sen måste vi tyvärr sätta in ca 6 personer i ett rum eller det är ett öppet rum som sitter ihop med det där alla andra sitter så det blir inga problem hoppas jag. Vi sätter ca 13 personer på varje sida av långborden. Funkar bra för oss i den lokalen vi ska va i :)
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3