Inlägg från: 20090801 |Visa alla inlägg
  • 20090801

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Bara en vecka kvar till den stora dagen och allt är klart. Sover knappt på nätterna nu, det är rejält pirrigt. Ska tillbringa morgondagen med svärmor som syr sin klänning just nu.

En liten varning till alla er som har strass och glaspärlor på klänningen. Har ni det under armhålan så kan ni räkna med att vara skinnflådda där och på insidan av överarmarna när dagen är slut. Svägerskan blödde redan innan klockan var nio på kvällen. Jag kommer införskaffa genomskinligt förband och klistra på så jag inte får samma problem. Nu har jag fördelen att jag är sjuksköterska så jag ska ta mig en sväng till jobbet och hämta till både mig, mamma och tärnan.

• 20090801

Vi tycker att det är skönt att bara ha en vecka kvar, allt är färdigt så vi slappar och njuter just nu.

• 20090801

Är inne här lite snabbt för det är en del att pyssla med idag. Imorgon blir jag fru, så härligt.

• 20090801

Är nu fru sedan i lördags. lite bilder finns i galleriet.

• 20090801

Det var inte helt lätt att hålla tårarna tillbaka den dagen, de rann ner för våra kinder under fotograferingen, vid solosångerna och löftena. Det är helt klart den bästa dagen i mitt liv hittills.

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3