Inlägg från: JanetKim |Visa alla inlägg
  • JanetKim

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

jag börjar bli nervös bla för min möhippa sen att det är snart dags! I morrn ska vi beställa blommorna å det ska bbli såååå kul!

• JanetKim

ha det sååå roligt!
    kan ju hoppas att min blir av i morrn med.....så denn är överstökad!

idapluppp skrev 2009-07-17 22:55:56 följande:
    jag vet att hippan blir av imon!! 2pers har försagt sig utan att tänka på det hi hi va spännande!! återkommer å berättar hur d blev...hihi
  • JanetKim

nej det har inte vi häller gjort det är faktis lite jobbigt!

brud09 skrev 2009-07-19 21:52:57 följande:
    gifter mig oxå 8/8 och har fortfarande inte bestämt oss för hur vi ska ta oss till och från kyrkan...
  • JanetKim

En lite sallads fråga till nån som är kunnig på alla vis.....

Hur mycket sallad ska man köpa om man är ca 80 personer?
    Sallad
    Tomater
    Gurka
    Majs
    Å nått mer....

• JanetKim

Vad tråkigt!för samtidigt som man bävar för det så vill man vara med om en möhippa!
    Kan man inte tro att hon sa så för att då ska bli förirrad å tro att det inte blir nått?
    Sen står dom där helt oförbrett!

För kärlekens skull skrev 2009-07-21 15:51:00 följande:

En av gästerna som kommer berättade för mig att jag inte kommer att ha ngn Möhippa.... hennes anledning var att jag var för gammal för det.... o sedan sa hon "jag vet ju att du inte gillar sådant"...... ngt som jag ALDRIG sagt.... men men.... sedan fortsatte hon med att säga att hon mailat med min tärna och med några till och att hon var den som avstyrde det hela.... hon tyckte att "vi"... hon och jag skulle kunna gå ut o äta någongång framöver istället...... hon berättade vilka planer som de hade pratat om osv.... ja ja vad ska man säga...... nu är det bara 25 dgr kvar så det kommer inte hinnas med... då jag vet att alla kommer att vara borta de sista veckorna innan vi ska gifta oss och sedan är vi själva uppbokade på massor..... men men.....
  • JanetKim

å vad tråkigt!
    ni har inga planer att skjuta upp bröllopet eller att tidig lägga begravningen..? KRRRRAM

Med stor förväntan skrev 2009-07-22 23:02:45 följande:

Det är inte alldeles lätt i familjen nu. Det kan bli begravning just i anslutning till bröllopet som det ser ut nu. Tungt...
  • JanetKim

oj förlåt jag tog förgivet!
    Beklagar verkligen att personen är sjuk!
    Hoppas allt för både er å denna person att ni får uppleva eran dag! så som ni har tänkt den!
    KRAM

Med stor förväntan skrev 2009-07-23 13:22:07 följande:

Vi ska ha ett ganska stort bröllop, så det känns inte aktuellt att flytta. Det var svårt med kyrka och lokal även när vi bokade det mer än ett år i förväg.När det gäller begravningen så är personen i fråga inte död än. Hon är bara väldigt dålig och har försämrats väldigt mycket på jättekort tid då hon fått sin andra elakartade hjärntumör.Tack för omtanken!
  • JanetKim

när gifter ni er? Å grattis till huset!

mns skrev 2009-07-25 20:06:57 följande:
    Ännu en med bara en vecka kvar... Är så stressad vi har köpt hus som vi flyttade in i efter midsommar och efter det har vi knappt varit ensamma en dag då vi haft massor av kompisar och släktingar här om vartannat som varit underbara och hjälpt till med diverse målning och trädgårdsarbete.Men bröllopet har hamnat i skymundan... I morgon åker de kompisar som är här nu och sedan blir det råplanering! Måste fixa placeringskort, festhäfte, dekorationer, bestämma brudvals (som inte kommer att vara någon vals) m.m.Hade planerat en stor shoppar/planeringsdag i tisdags men då vart det möhippa En oförglömlig dag med helt fantastiska vänner!Hoppas man får ihop det någorlunda iallafall så det blir en oförglömlig dag för alla våra underbara kompisar, familj och släkt.Stress, stress, stress - ta ett djuuupt andetag och andas...
  • JanetKim

Håller tummarna!

Goaste skrev 2009-08-05 11:40:29 följande:
    Tror att jag kommer att bli hippad på lördag... eller rättare sagt, hoppas jag Min lillasyster som annars bor i Norge är hemma i Sverige sen förra måndagen och de åker hem nästa vecka. Och min kompis i Gbg ska på konferens/kick-off nästa helg...Vet ju inte om det blir nån möhippa över huvudtaget men jag hoppas innerligt!
  • JanetKim

blev hippad i går!hemskt!!!!!blev utklädd med tant kläder..... hadde typ 5 uppdrag att gjöra under kvällen.... ett uppdrag var att jag skulle be första bästa människa som komm in i köpcentret skulle få måla av mig! Helt ok! Jag lyckades att fråga en som var tydligen en känd konstnär, som bor i stan här!(vi alla stod där som ett fån när hon berättade det.....)
    Sen fick jag sms uppdrag.... typ nr 7 tele listan, skulle jga skriva ska något o samhanhängande! Sen fick jag inte svara mmm
    Sen urartade allt å DÅ VART JAG ARG Å sa nu går jag hem...... för jag skulle gjöra skaer som jag absolut inte tycker är roligt! För när do börja prata om möhippa så PÅPEKADE JAG ATT JAG VILL INTE spöka ut mig å springa å larva mig på stan! BESVIKEN VART JAG!
    MEn sen så gick vi hem till en, där åt vi tacos å drack vin som sen slutade med utgång på krogen! EN LYCKAD KVÄLL TILL SLUT!!!! Förästen så fick jag målar färg å en tavla, å det skulle vara min sambo!! Som han ska få som present på festen av mig!

EN VECKA KVAR TILLS DET ÄR DAGS!!!!!!!!

• JanetKim

puhhh! vad mycket saker som man ska gjöra!
    Det där tale sättet att man gigfter sig bara en gång....
    Börjar att förstå vad det menar! :D
    Det är HUUUUR MYCKET som hälst att tänka på, handla Å Alt ska klaffa!
    Nu är det snart färdigT!
    PÅ LÖRDAG SMÄLLER DET!!!! :D

• JanetKim

Så har jag åxå känt dom sista dagarna!

annmka skrev 2009-08-13 10:00:27 följande:
    har lite mer än 2 veckor kvar.. och har blivit såååååååå nervös.. över allt, mat, kläder, magen som står ut, skor, gäster, sprit.. ååååååå blir galen snart!!!!!!!:)
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3