Inlägg från: MW 090829 |Visa alla inlägg
  • MW 090829

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Nu har osat gått ut och vi har meddelat antal och allergier till stället. Skönt!

Imorgon ska vi träffa floristen och bestämma bukett... det är ltie svårt tycker jag!

• MW 090829

Vi har menyn:

Löjromscheescake med kräft- och mangosalsa

Stekt dovhjortsadel med enrisrökt baconsky och potatisblanquette

Variation på äpple (creme brûlée, sorbet och granite)

Vill ha det nuuuu :oP

• MW 090829

Vart ska ni alla åka på bröllopsresa (om ni ska)?

• MW 090829

Vi åker till Mauritius i två veckor. När man väl är där kommer det kännas bra att man sitter och jobbar nu...

• MW 090829

Förresten går man in på vänster sida om mannen i kyrkan?

• MW 090829

Men på middagen sitter man till höger. Hur går det ihop? Man går ju ut ur kyrkan till höger iofs...

• MW 090829

Tyckte jag läste någonstans att seden säger att om föräldrarna är skilda ska de ändå sitta bredvid varandra längst fram för att visa stöd och ....

SaraPayam skrev 2009-07-15 22:20:12 följande:
    bride 2be skrev 2009-07-15 22:07:49 följande:
    Vilket dilemma, men han kan väl inte kräva det...eller? Lite hänsyn får de väl ändå visa...det är ju faktiskt eran dag.
  • MW 090829

Träffade floristen igår och det gick rätt bra tror jag. Man vet ju inte exakt hur det blir men vi har förtroende för henne. Avvaktar offerten nu dock...

• MW 090829

Jag ska ha sista provningen av klänningen två veckor innan. Är lite nervös! Har typ glömt bort hur den ser ut och aldrig provat den i rätt storlek...

• MW 090829

Jag har fem veckor kvar och är inte så stressad oftast men visst är det saker kvar att göra och så ska jag ha semester mellan också. Men man får ta en sak i taget så löser det sig!

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3