Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Nu har osat gått ut och vi har meddelat antal och allergier till stället. Skönt!
Imorgon ska vi träffa floristen och bestämma bukett... det är ltie svårt tycker jag!
Nu har osat gått ut och vi har meddelat antal och allergier till stället. Skönt!
Imorgon ska vi träffa floristen och bestämma bukett... det är ltie svårt tycker jag!
Vi har menyn:
Löjromscheescake med kräft- och mangosalsa
Stekt dovhjortsadel med enrisrökt baconsky och potatisblanquette
Variation på äpple (creme brûlée, sorbet och granite)
Vill ha det nuuuu :oP
Vart ska ni alla åka på bröllopsresa (om ni ska)?
Vi åker till Mauritius i två veckor. När man väl är där kommer det kännas bra att man sitter och jobbar nu...
Förresten går man in på vänster sida om mannen i kyrkan?
Men på middagen sitter man till höger. Hur går det ihop? Man går ju ut ur kyrkan till höger iofs...
Tyckte jag läste någonstans att seden säger att om föräldrarna är skilda ska de ändå sitta bredvid varandra längst fram för att visa stöd och ....
Träffade floristen igår och det gick rätt bra tror jag. Man vet ju inte exakt hur det blir men vi har förtroende för henne. Avvaktar offerten nu dock...
Jag ska ha sista provningen av klänningen två veckor innan. Är lite nervös! Har typ glömt bort hur den ser ut och aldrig provat den i rätt storlek...
Jag har fem veckor kvar och är inte så stressad oftast men visst är det saker kvar att göra och så ska jag ha semester mellan också. Men man får ta en sak i taget så löser det sig!