• Poca

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

MilosMamma skrev 2009-07-16 15:33:55 följande:
    Alla 29/8 hur långt har ni kommit?Jag tröck mej i klänningen häromdagen o märkte att jag fortfarande INTE kan ha den, HAHA!Så here we go again cambridge och jag! ren kur sen igår! ska ner 7 kilo nu.
    Jag får plats i min men min "kak mage" syns en hel del, ska föröka träna (?!) bort den, 6 veckor kvar, hur stor är chansen?

Just nu håler jag annars på med vigselprogrammet och har het glömt hur ordningen var med bönen, psalmer, och vigseltal. Måste nog ringa prästen!
  • Poca

Nu har jag varit bortrest några dagar och inser att jag inte besökt på BT på ett tag, då är det extra kul att läsa! Vi har inte bestämt en massa saker men just nu funderar jag på blommor elle ris utanför k:an, tips? Och jag är extremt nervös inför vigseln, känns som att jag kommer gråta mig igenom den, funderar på att ta en betablock innan så kanske man håller sig lite lugnare:)

• Poca

MW 090829 skrev 2009-07-20 11:11:22 följande:

Rosblad utanför kyrkan def tycker jag!
    Ja, men flyger de... Eller kommer alla blomblad bara lägga sig direkt på marken? Man vill ju ha ett elelr två på sig :)
  • Poca
    MarianneL skrev 2009-07-20 13:10:30 följande:
    Du borde nog fråga kyrkan. Där vi gifter oss sa de att det var ok med ris men INTE ok med rosenblad eller konfetti. Slå en signal det skulle de nog uppskatta.
    Oj, ja det ska jag göra. tack för tipste :)
  • Poca

Vad härligt för er att allt blev toppen! Jag har min dag om 17 dagar, lite panik. Ska iväg och provuppsätta håret idag:) Imorgon ska jag hämta ringar och i veckan så hoppas jag att vi bestämmer smak på tårta (det blev tårta till slut...) Vad stressar ni över som inte är fruar än?

• Poca

Vad alla är duktiga tycker jag! Ni fixar och donar och står i, hoppas allas dagar blir toppen! Jag har placeringskort och lite annat kvar MEN jag har ockå fått för mig att kanske byta klänning! Får se hur det blir, jag kanske bara börjar bli nervös...

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3