Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Just nu håler jag annars på med vigselprogrammet och har het glömt hur ordningen var med bönen, psalmer, och vigseltal. Måste nog ringa prästen!
Nu har jag varit bortrest några dagar och inser att jag inte besökt på BT på ett tag, då är det extra kul att läsa! Vi har inte bestämt en massa saker men just nu funderar jag på blommor elle ris utanför k:an, tips? Och jag är extremt nervös inför vigseln, känns som att jag kommer gråta mig igenom den, funderar på att ta en betablock innan så kanske man håller sig lite lugnare:)
MW 090829 skrev 2009-07-20 11:11:22 följande:
Vad härligt för er att allt blev toppen! Jag har min dag om 17 dagar, lite panik. Ska iväg och provuppsätta håret idag:) Imorgon ska jag hämta ringar och i veckan så hoppas jag att vi bestämmer smak på tårta (det blev tårta till slut...) Vad stressar ni över som inte är fruar än?
Vad alla är duktiga tycker jag! Ni fixar och donar och står i, hoppas allas dagar blir toppen! Jag har placeringskort och lite annat kvar MEN jag har ockå fått för mig att kanske byta klänning! Får se hur det blir, jag kanske bara börjar bli nervös...