Inlägg från: Augusti09 |Visa alla inlägg
  • Augusti09

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-07-24 22:01:18 följande:

Min hippa kommer bli imorgon, börjar bli nervös nu... haha!
    hoppas du får en minnesvärd dag!
  • Augusti09
    Boomtown skrev 2009-07-26 15:12:40 följande:
    Hur gör ni med bröllopsresan? Åker ni direkt efter bröllopet eller väntar ni? Vart ska ni?Vi väntar ett år och förhoppningsvis sticker vi till Skottland. Lite tråkigt dock att behöva börja arbeta direkt efter bröllopet.
    vi åker i november till Thiland när mannen fotbollsäsong är över, det blir en resa med hela familje (våra två barN)

Vad rolig hippa du fick, längtra så till min=)
  • Augusti09

jag cstressar över dspriten, hur mycket går åt??
    festprogram och meny/bordsplanering som ska tryckas...

sedan är det en massa småpill som man stressar över..

BARA 11 dagar kvar!

• Augusti09

bra fråga, det undrar jag hur man löser innan. för de lär inte gå på automatik i detta land.

annmka skrev 2009-08-13 15:51:25 följande:
    Har ni själva fixat med nya visa kort och körkort, eller kommer sånt automatiskt???
  • Augusti09

lycka till för alla er som gifter sig i helgen förreesten..

• Augusti09

finns bilder under galleri nu också!

• Augusti09

tack detsamma, säg till när du får upp era bilder så man kan kolla!!

• Augusti09

stackare, bara att man tycker att det är passande på en sådan dag är helt sjukt för mig!

idapluppp skrev 2009-08-30 15:39:05 följande:
    Så var man lyckligt gift me den finaste man som finns!!!Oj vilka hektiska dgr det var innan bröllopet, men oj så bra allt blev! Hela dagen och kvällen förflöt utan några som helst misstag. Eller jo, vi hade förklarat för alla att vi skulle sova hemma och att vi inte på ngt vis uppskattar knäckebröd i sängen lr ngt bus alls för den delen. Vi hade samlat ihop alla extranycklar så det verkligen inte skulle kunna komma in nån ovälkommen gäst. Trots detta lyckas ngn få tag på vår enda medhavda hem nyckel efter vigseln och mkt riktigt möts vi av ett helvete när vi kommer hem kl 0300 på natten och får börja möblera om och städa till kl 0500 på morgonen. Finns inte mkt romantik kvar då för en efte5rlängtad bröllopsnatt!!! Men om man bortser från detta spektakel så var det den bästa dagen i mitt liv! (om man inte räknar mina barns födelse) "idaplupp" e nu fru Thörn!
  • Augusti09

pass etc behöver man inte några papper för att ändra iaf, de kan slå det i datan..

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3