Inlägg från: annmka |Visa alla inlägg
  • annmka

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Hej alla!! Är här igen och läser!! Har semester, och förtränger att de snart är dags..(29/8) Är utsatt för lit ploj varje dag. nästan iaf.. mina vänner skickar blombud till campingen där vi är, som jag sen ska sälja till högstbjudande, fick ett paket med trosor i som skulle säljas, oxå till högstbjudande.. Lite sånt!! Allt ska redovisas ett datum om ca 1 vecka.. vet inte om de blir nåt då, eller om de kommer lite längre fram..Alla mina vänner är sååå hemliga just nu:) Men skoj är de:)

• annmka

har lite mer än 2 veckor kvar.. och har blivit såååååååå nervös.. över allt, mat, kläder, magen som står ut, skor, gäster, sprit.. ååååååå blir galen snart!!!!!!!:)

• annmka

hihi jag har varit stencool hela tiden sen frieriet, men nu..... oj oj. hoppas allt går bra:)

• annmka

Har ni själva fixat med nya visa kort och körkort, eller kommer sånt automatiskt???

• annmka

nää, jag gifter mig den 29 oxå!!!!

• annmka

Nästan allt i min planering hänger lite löst känns de som.. eller allt är väl klart, men de känns som inget är helt hundra bestämt.. eller så är det nerverna...:) tänkte göra såna "toa"lådor, är de nån mer som ska de?? Ang bordsplacering så tänkte vi bara ha placering på honnörsbordet och sen resten valfri..

• annmka

Har ni inte några syskon barn i lagom ålder som kan va barnvakt?? Eller några kompisar med större barn??? Hoppas de ordnar sig för er!!

• annmka

Jag kollar vädret på klart.se, det finns på blockets hemsida.. på våran dag är det mulet med regn... vi gifter oss utomhus..:(

• annmka

idag ska jag åka och köpa lösnaglar och läppglans:) Pirret i magen bara växer..... inte många dagar kvar:)

Har hela tiden sagt att vi inte ska ha bordsplacering, men igår fick vi nåt ryck och gjorde en placering, en riktigt snäll placering.. och de känns sååå himla bra!! Nu blir ingen ensam, alla har nån som dom känner brevid eller mittemot, !!

Jag längtar som en tok efter "min" dag!!!!

• annmka

kan man dansa bröllopsvalsen till takidas curley sue?

• annmka

Då ska jag be våran trubadur/DJ spela den när det är dags! Vet nån vart man kan läsa texten till den???

MilosMamma skrev 2009-08-22 15:35:40 följande:
    Självklatr!!!!
  • annmka

Tack!! Den är ju heeelt underbar:)

090829 skrev 2009-08-22 20:37:13 följande:
    Här är en länk med texten till låten www.sweetslyrics.com/467427.Takida%20-%20Curl... Den är underbar, vår solist ska sjunga den i kyrkan :)
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3