Inlägg från: 090827 |Visa alla inlägg
  • 090827

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Hej allihopa

Nu slänger jag mig in i den här tråden för nu börjar det dra ihop sig för vårt hemliga bröllop som sker om tre veckor idag, börjar känna pirret och hoppas att man har koll på läget, vi gifter os som sagt var hemligt och borgerligt utomhus och hoppas på att vädergudarna är på vår sida, släkten vet inte om detta däremot råkade jag försäga mig på jobbet men jag tror inte att det var ngn som uppfattade det hela.

• 090827

Nej jag är med ett tag till här har dock inte skrivit så mkt här

• 090827

Jahaja nu har jag klivit upp och sitter och tänker i övermorgon torsdag så ska vi gifta oss börjar bli nervös och tänker att vad skönt att jag inte har gjort ngt stort bröllop det blir ju väldigt intimt med jag och min blivande och min dotter och två vittnen, vädret ska ju bli fint vilket är tur eftersom vi ska vigas utomhus. sedan blir det skål i gula änkan fotografering och sedan restaurangbesök, sedan på lördag drar vi till poros om nu inte branden i athen sätter käppar i hjulet eftersom vi ska landa där.

• 090827

och innan blir upprörd över att jag skrev stort bröllop så menar jag bara det att jag skulle nog ha flipprat ut över alla detaljer som ska fixas och på ngt sätt blir det nästan värre att hänga här för då kommer man på en massa saker som man "borde" ha. jag beundrar er som gör så mkt inför bröllopet, jag vet hur jag betedde mig inför min 40 års dag herregud jag planerade säkert ett halvår innan och gjorde listor på allt så ett stort bröllop med mer än 20 pers hade nog knäckt mig, tänk dig om jag skulle bjudit in alla som man vill ska vara med då hade vi varit närmare 80 pers

• 090827

Nu har vi gift oss, dagen blev jättebra kommer att komma fler bilder i galleriet men just nu sitter det en bild på oss i galleriet. Tack mammamiaa..

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3