Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Åh, herregud, alla de grejerna på en vecka hade tagit kol på mig! Lycka till!
Åh, herregud, alla de grejerna på en vecka hade tagit kol på mig! Lycka till!
Grattis! Ska kika på dina bilder nu!
Tjusiga bilder! Hade förvntat mig att du skulle vara blondare från pres. bilden men nu hade du ju lika mörkt hår som jag - jättefin var du/ni!
Bara sex dagar kvar för mig nu men några bilder blir det nog inte förrän efter bröllopsresan... tror jag. Ni skulle också åka relativt direkt på, va?
Ser fram emot din berättelse- har faktiskt väntat på att du skulle logga in och visa lite bilder från sagobröllopet . Men njut nu!
Du passar väldigt bra i båda!
Det känns bra, börjar få riktigt bra kontroll över allt och de mesta tråkjobben är klara- ska mest baka lite under veckan och laga lite enkel plockmat o. dyl. Får förstärkning av familjen nu också som börjar droppa in en efter en f o m imorgon så det känns gott! Inte nervös än så länge- blev dock rätt nervös på kompisens (som heter både samma förnamn och andranamn som jag) vigsel förra lördagen. Man hoppade till lite liksom men annars tror jag inte att jag kommer att bli så nervös faktiskt .
Vad skönt för er att åka iväg så snart! (Vi åker nästa sön. ) Strongt av dig att dra iväg och jobba 4 dagar- jag skulle nog ha varit sjukt ofokuserad- kunde knappt jobba sista två-tre veckorna, haha.
Ska bli väldigt kul att läsa!
Ja, vi ska definitivt ha en massa goda snittar av det enklare slaget- och ja, vi ska också sätta oss till bords direkt efterår. Tycker att det saknas ngt om man ej har snittar men alla tycker ju olika.
Det enda direkt viktiga jag har tänkt ha med mig är tfn, smink och Visakort (och leg. kanske).
Hej alla! Nu har vi äntligen fått våra bilder från fotografen så jag har lagt in några bilder i galleriet som får ligga kvar en vecka eller så .