Inlägg från: Hubba |Visa alla inlägg
  • Hubba

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Klänningen ska sys in på torsdag och ska även göra testsminkning på eftermiddagen... sedan är det att avsluta vigselprogrammet och festhäftet... Ringen ska jag hämta nästa lördag.... secret box fotograferingen på söndagen... iiiii där flaxade fjärilarna till i magen...

• Hubba

Håller på att gå in skorna... så nu var jag ju tvungen att visa dem för m2b... det är det enda han har fått se av det jag ska ha på mig... hihi

• Hubba

och jag...

MilosMamma skrev 2009-08-14 12:18:08 följande:
    Fan är jag ensam kvar till den 29 eller? =)
  • Hubba

Idag och imorgon är det avbrott i pyssel och planering för att fira våra små pojkar som fyller år i denna vevan oxå... så idag var det barnkalas och imorgon är det släktkalas och sedan kan vi fokusera helt och fullt på bröllopet...

• Hubba

Vi har hamnat i den sitsen oxå... Attans... vill ju gärna kunna koppla av helt och fullt...

090829 skrev 2009-08-17 14:38:37 följande:
    Ungefär som vi då, har inte heller någon barnmvakt då alla kommer vara på festen.. Hur ska ni göra?
  • Hubba

Frågade en av förskolefröknarna men hon var redan upptagen annars hade hon gärna gjort det... nu håller jag tummarna för att en kompis till min svägerska kan hjälpa oss... hon vill men hon ska kolla till imorgon om hon är ledig... hoppas hoppas hoppas...

MilosMamma skrev 2009-08-17 19:06:19 följande:
    Letar barnvakt för fulla muggar.Milos dagmamma har ju erbjudit sej, om hon inte är iväg då, det får ja reda på i veckan, annars åker min mamma hem tidigare med Milo. Jä'ttetråkigt fast för henne gör det inget iom att hon inte dricker eller dansar. Men jag vill ju gärna ha med dom hela kvällen.Men Ungen ska väck när baren öppnar, låter hårt men vi är hårda gällande det på andras barn då måste det ju vara samma för våran.
  • Hubba

Nähä... det bidde ingen barnvakt... så nu vet jag inte vem vi ska fråga... skit oxå...
    Idag har jag fixat kläderna som barnen ska ha på sig i kyrkan... och korgarna till toaletterna... och ett nytt läppglans...

• Hubba

HURRA!!!!! Det har löst sig med barnvakt till barnen... Förskolefröken trodde att det var denna helgen det gällde... men det är det ju inte... så hon hade inga planer för nästa helg och sa att självklart tar hon barnen då... Jag blev 10 kg lättare... sicken lättnad... inte för att jag inte vill ha barnen med hela tiden men det är skönt att kunna koppla av med enbart vuxna en kväll...
    Har nästan gjort färdigt festhäftet men kan inte maila över det till min mamma som ska printa ut det... så antagligen får jag göra om allt igen i mammas dator... skit oxå...
    Bordsplaceringen är klar och snart även alla servettringar.. ska bara jobba imorgon oxå sedan är jag ledig hela veckan innan bröllopet... så skönt att enbart fokusera på den stora dagen...

• Hubba

Hoppas att du ändå kan känna att du kan koppla av innan... jag kan koppla av lite för dig när jag ligger på massagebänken...

Ska försöka hitta mitt usb-minne och se om jag kan lyckas med det... det är ju ändå rätt så många timmar man har lagt ner på det och det känns ju inte så lockande att göra det igen...

Boomtown skrev 2009-08-20 21:46:33 följande:
    Gud va skönt att det löste sig med barnvakt!Angående destprogrammen, kan du inte bara spara det på ett usb minne eller nåt och ta med till din mamma så du slipper göra om allt. Jag är inte världens mest tekniska person, men något borde det väl gå att göra. Skönt att du får vara ledig. Själv ska jag jobba 12 timmarspass hela helgen, måndag kväll och onsdag-torsdag natt. Så jag kommer att vara slutkörd och stressad.
  • Hubba

Känn efter på onsdag mellan halv tio och elva... hihi

Lycka till själva!!!

Boomtown skrev 2009-08-20 22:07:57 följande:
    Haha, vad gullig du är! Sänd mig en tanke när du knådas så ska jag känna efter Går det inte med usb minne eller vanlig hederlig diskett så maila med en fil medskickat med festprogram då. Du ska ju inte behöva göra om allt. Då är det er tur nästa lördag då eller? Vi kör på söndagen. Lycka till!!!
  • Hubba

Hihihihi Idag har jag gjort min SecretBox fotografering... det kommer att bli kanonfint...
    Har även lyckats knåpa ihop festhäftet och vigselprogrammet...
    Hoppas på fint väder imorgon så att jag kan åka till stranden och pressa lite...

• Hubba

Idag har jag skickat iväg festhäftet för tryckning (igen) förhoppningsvis så ska det funka denna gången...
    Alla servettringarna är klara och fastknutna på servetterna...
    Alla såpbubbleflaskor har fått en rosa rosett...
    Håruppsättningen är provad idag...
    Naglarna är fixade idag...
    Imorgon ska klänningen hämtas...
    Torsdag är det träning med kantorn inför mitt surprisesolo under vigseln...

Och nu ska jag sätta mig och fixa iordning en snygg och stor bordsplacering som ska hänga på väggen...

Måste skriva listor på vad som är kvar att göra + vad alla ska ha packat till på fredag... barnen ska till svärmor och jag hem till mina föräldrar...

Puh!

Men attans så jäkla kul det ska bli!!!!!

• Hubba

Vilken helt fantatisk dag det var igår!!! Kunde inte varit bättre på något vis...
    Jag chockade alla med att sjunga ett solo för min make i kyrkan och det snyftades både till höger och vänster...
    Festen var hur toppen som helst!!!
    Underbara familjer och vänner som gjorde att allting bara blev helt perfekt!!
    Är så lycklig!!!

• Hubba

min solosång till min man i kyrkan har blivit upplagd på youtube... hihi... känns lite konstigt... men roligt...

• Hubba

Sök på Tessan överraskar Jocke på youtube...

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-09-06 10:03:11 följande:

Jag vill också lyssna Jag hade planer att sjunga för min man i kyrkan, men jag fick erkäna för mig själv att jag inte hade klarat pressen. Jag hade börjat sen hade resten av sången blivit snyftningar... hihi!
    Ett stort tack till er som tyckte det var bra...
  • Hubba

Nu har jag lyckats lägga upp lite bilder från vårt bröllop...

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3