Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Rosblad utanför kyrkan def tycker jag!
Rosblad utanför kyrkan def tycker jag!
De flyger
Vet inte men jag skulle tänka på vad jag tar till 10 pers och sen x 8
Var är alla augustibrudar idag?
Japp har blivit hippad. Det är verkligen ett minne för livet!
Vi har inte valt psalmer än. Vilka ska ni ha?
Ja det undrar jag med
Roligt! Vad ska du ha för skor och smycken?
Fint! Jag kan inte bestämma mig vad jag ska ha förs mycken och om jag ska ha diadem eller hårsmycke eller... ja så mycket val!
Det blir bra! Jag har för kort hår för det dock. Vill ha slöja men sen vet jag inte. Det gäller att hitta ett fint hårsmycke också...
Håller på att diskutera buketterna med floristen. Jag vill verkligen inte att den blir för stor men svårt att veta hur många blommor lagom är liksom...
Usch vad jobbigt! Hoppas det går bra och jag är säker på att denna person vill att ni ska ha en fantastisk dag i vilket fall.
Vi med! Hade tänkt fixa bordsplacering och text om alla när vi är på landet... förhoppningsvis...
Jag tycker han ska gå in först och sen du :o)
Mmmm saker kvar, ligger efter i planeringen och inte mycket tid över... hår ska det gå ihop? Men på något sätt löser det sig nog.
jag stressar mest över att jag inte vet hur hår och smycket ska vara samt bordsplacering och festhäften.
Oooh nu ringde damen och sa att min klänning är klar. Så kul men lite nervöst också. Ska bli kul att se den igen för beställde den ju för 5 månader sen och minnet har svikt lite hehe. Blir nog imorgon!
Provade klänningen igår och den var för stor så nu blir den insydd. Är orolig att jag går ner med de kommande två veckorna... Jag som inte ens äter nyttigt eller har slutat med godis... Den var väldigt fin iaf!
Lycka till alla brudar imorgon!
Jag med!
Vill att allt ska vara klart så man bara kan njuta!
Rätt långt men det känns ändå som att det är mycket kvar på något sätt.
Spika borsplacering och festhäften är jag lite stressad över och att jag inte vet hur hår och smycken ska se ut... Resten känns det som att det finns en plan för iaf. Själv?
Men om det är 10 dagar kvar så är prognosen osäker och dessutom säger alla olika. Inte noja sig än!