Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Var hittar man bloggen nu igen?
Var hittar man bloggen nu igen?
jag tycker den andra.
Usch!!! Vad jobbigt för er och framför allt för personen som är sjuk. Aldrig roligt när ngt sådant inträffar. Massa styrkekramar och kraft till er som är inblandade.
Från ett problem till ett annat, som nuhelt plötsligt känns väldigt löjligt. Nervös som sjutton. Jag ska fotas för secret box idag. Allt är förberett. Ska bli roligt men fjärilarna i magen börjar bli många nu Hoppas det blir någon bra bild. Jag tänkte ta den bästa och göra en canvas och ge till mannen. Hoppas jag hinner få den färdig i tid.
Måste börja på allvar med festprogrammen. Om två veckor är det semester så då borde jag hitta mer tid
Åh,men den inmarschen är underbar Er kommer också att bli toppen!! Det är roligt när man vågar göra något annorlunda
Det låter jättebra!! Vad gulligt av er
Grattis SaraPayam Äntligen FRU, vad härligt! Ni verkar ha haft en underbar dag och ni såg underbart fina ut båda två. Grattis än en gång och njuuut nu av att vara gift
Nu har jag varit ochköpt in allt material till festprogrammen...så nu MÅSTE jag göra dem färdiga
090829: Jag plockade jordgubbar till midsommar som jag har fryst in. dessa ska vi lägga i bubblet. Det kan nog bli bra, har förrätt direkt efter skålen.
Kommer också packa ner huvudvärkstabletter, Samarin...lite sådant.
Grattis Mois81 Vilken tjusig klänning du hade!!
Åh vad fina ni är Grattis grattis!!
Jag blir så rörd när jag tittar in hos alla augustifruar Är väl lite bröllopsnerver som spökar...
Underbart Jag sitter här och ler som ett fån...man längtar allt mer till sin egen stora dag.
m2b är på iväg på sin svensexa nu Han anade ingenting. Min svåger och jag har pratat i smyg och idag innan jag for iväg till arbetet var jag hos honom och lämnade en ryggsäck med extra kläder mm. de ska ta med honom på fallskärmshoppning. m2b har önskat sig det jättelänge så det blir säkert uppskattat.
det såg så härligt ut, de hade hyrt en minibuss och höll på att packa in mat och fikakorgar när jag kom. jag är jätteglad för för m2b`skull, men samtidigt gör det lite ont i hjärtat för jag tror inte jag kommer att få ngn hippa av mina vänner. Hmmm, typiskt mig att bli vemodig.
Hoppas att du får en härligt rolig dag imorgon MilosMamma
Lycka till alla 8 augustibrudar!! Hoppas ni får en underbar dag, vädret ser ju lovande ut.
Hoppsan! Kom på idag att vi inte har provdukat...bör man göra det jaja, det blir säkert bra. Får tillgång till lokalen på torsdagen så då hinner man förhoppningsvis rätta till eventuella missar.
Jag har känt press av att inte festprogrammen är klara, så den uppgiften har jag delegerat vidare. Skönt Har skrivit ner hur vi vill ha det osv, så jag litar på att det blir bra.
Gjorde provuppsättningen i måndags. Kommer bli toppen. På fredag är det provsminkning.
Känner mig lugn annars...har säkert glömt något...men det lär vi väl upptäcka i så fall:-9
Jag är också kvar Vi gifter oss på lördag. I helgen har vi fixat klart festprogram och placeringskort. Imorgon ska vi beställa blommorna och åka inom Ikea. Vet inte om jag är nervös...lite nerver är väl i otakt, men det som vi inte har kontroll över kan vi inte göra så mycket åt. Jag tror och hoppas att det blir en toppendag...och att jag inte gråter för mycket i kyrkan. Blir ju helt rödmosig i ansiktet då
Tihi, fick min hippa igår:o) Det var totalt oväntat. 10 tjejkompisar kom in på vår gård en efter en. Jag fattade inte vad som hände, helt fantastiskt att så många ville komma för min skull. Jag blev så jäkla rörd och glad
Idag har vi varit i stan och inhandlat det sista inför dagen B. Behöver bara fixa ett par inlägg till mina skor, de glappar lite när jag går. Får se om jag hinner inom en skoaffär imorgon.
Ikväll ska vi till träffa tärna och toastmaster för att gå igenom detaljer. Hmmm, känns konstigt att vår långa planering snart är slut. Men jag längtar till lördag, Hoppas att det blir en toppendag
Igår fick vi nycklen till vår lokal. Vi hann göra hela dukningen. Idag var jag där och la ut alla festprogrammen och fixade en barnhörna. Blev jättebra
Just nu har vi hela köket fullt av blommor och blad. Buketterna till kyrkan är färdiga och ska leverars imorgon. Nu håller vi påmed bordsdekorationerna. De ska också sättas på plats imorgon. Sen är vi färdiga. Allt går enligt planerna...än så länge