Inlägg från: Boomtown |Visa alla inlägg
  • Boomtown

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Hubba skrev 2009-08-20 21:50:49 följande:
    Hoppas att du ändå kan känna att du kan koppla av innan... jag kan koppla av lite för dig när jag ligger på massagebänken... Ska försöka hitta mitt usb-minne och se om jag kan lyckas med det... det är ju ändå rätt så många timmar man har lagt ner på det och det känns ju inte så lockande att göra det igen...
    Haha, vad gullig du är! Sänd mig en tanke när du knådas så ska jag känna efter
    Går det inte med usb minne eller vanlig hederlig diskett så maila med en fil medskickat med festprogram då. Du ska ju inte behöva göra om allt. Då är det er tur nästa lördag då eller? Vi kör på söndagen. Lycka till!!!
  • Boomtown
    Hubba skrev 2009-08-20 22:18:30 följande:
    Känn efter på onsdag mellan halv tio och elva... hihiLycka till själva!!!
    Då ska jag känna efter riktigt noga då. Undrar om dom har gå 2 betala för en

090829:
    Gött att det ordnade sig för er med barnvakt.
  • Boomtown
    Goaste skrev 2009-08-24 21:39:15 följande:
    Goaste skrev 2009-08-24 21:29:45 följande:
    Scrolla neråt till Sandras inlägg...
    Man måste ha dig som vän för att se bilderna tyvärr
  • Boomtown

Goaste: Men förlåt, jag glömde att säga det viktigaste: GRATTIS!
    Hoppas vi får se dina bilder snart. Jag får ursäkta mig med att jag är sååå trött.

• Boomtown
    090827 skrev 2009-08-27 08:16:30 följande:
    Ja jag gifter mig idag jag.
    Lycka till!!!!
  • Boomtown

För oss är det 2 dagar kvar. Jag är så nervös så jag tror jag dör. Och stressad. Idag måste jag in till stan och göra dom sista ärendena, stryka kläder, vika servetter. Och så måste jag sova nu för jag har jobbat natten. Min gubbe blir kidnappad dag så ikväll kommer det att ramla in ett gäng efter paintball och äta tacos. Jättetrevligt för dom, men varför i sista stunden känner jag nu. Imorgon så blir det matlagning hela degen och dukning.

Det ser ut som om det blir uppehåll för oss på söndag. Hoppas, håll tummarna.

Vad är resorb?

• Boomtown
    MammaMiaa skrev 2009-08-29 15:40:22 följande:
    Grattis alla ni som gifter er idag. Njut av er dag för den kommer aldrig tillbaka. Ser fram emot att få se foto på er. Så då va vi alla gifta.
    Glöm inte lilla mig, vi gifter oss imorgon
  • Boomtown
    MammaMiaa skrev 2009-08-29 15:45:57 följande:
    Nej självklart jag tänkte inte på det Boomtown. När jag skrev,men din grattis hälsning tänkte jag skriva imorgon.
    Men ursch vad petig jag kände mig nu. Inte meningen!

Hopas att alla har en toppendag! Egentligen borde vi ha en fortsättningstråd efter detta va? Skulle va kul
  • Boomtown
    idapluppp skrev 2009-08-30 15:39:05 följande:
    Så var man lyckligt gift me den finaste man som finns!!!Oj vilka hektiska dgr det var innan bröllopet, men oj så bra allt blev! Hela dagen och kvällen förflöt utan några som helst misstag. Eller jo, vi hade förklarat för alla att vi skulle sova hemma och att vi inte på ngt vis uppskattar knäckebröd i sängen lr ngt bus alls för den delen. Vi hade samlat ihop alla extranycklar så det verkligen inte skulle kunna komma in nån ovälkommen gäst. Trots detta lyckas ngn få tag på vår enda medhavda hem nyckel efter vigseln och mkt riktigt möts vi av ett helvete när vi kommer hem kl 0300 på natten och får börja möblera om och städa till kl 0500 på morgonen. Finns inte mkt romantik kvar då för en efte5rlängtad bröllopsnatt!!! Men om man bortser från detta spektakel så var det den bästa dagen i mitt liv! (om man inte räknar mina barns födelse) "idaplupp" e nu fru Thörn!
    Fy vad nedrigt gjort! Jag fattar inte vad som är kul med det. Men grattis till er i övrigt underbara dag!
  • Boomtown

Vi hade också en underbar dag igår. Vi hade tur och fick uppehåll så vi fick ta fina bilder ute som vi önskade. Men det var halv storm ute så vi fick ta vigseln inne i logen. Massor av tända ljus och lyktor överallt. Jättefin solomusik med piano till. Halva skaran av gäster stortjöt inklusive min gubbe, som skyllde på att det ramlade ner skit från taket i ögonen på honom

Lite bilder finns i galleriet. Inte de bästa bilderna kanske (gästers bilder) men ni får se lite hur det såg ut. Ska se om jag får fler bilder snart, från vigseln och så.

• Boomtown
    090829 skrev 2009-08-31 10:50:49 följande:
    Jag är gift wiiiee. Det känns helt otrligt och vilken fantastisk dag vi fick, precis så som vi önskat med mycket tal och spex. Några bilder finns i galleriet men de från fotografen kommer i slutet på september för nu åker vi på bröllopsresa 3 veckor. Hoppas ni andra brudar också hade det underbart!
    Grattis! Så fina ni var! Jag gillar bilden när ni sitter på bänken, en ögonblicksbild som måste betyda mycket för er. Så söta. Hoppas ni får en underbar bröllopsresa. Vart ska ni åka?
  • Boomtown

idaplupp och Milosmamma:

Gud så fina ni var!! Grattis.

Ska bli kul att se när alla bilder från fotografen trillar in också

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3