Inlägg från: MilosMamma |Visa alla inlägg
  • MilosMamma

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

SÅ himla vacker du var!!!! Åh my!

SaraPayam skrev 2009-08-02 22:57:54 följande:
    Nu är jag fru Är så lycklig. Dagen kunde verkligen inte ha blivit bättre. Det finns lite bilder i galleriet om ni vill se
  • MilosMamma

you go, jag har gjort 90 st servettringar men mycket enklare, surrat ståltråd i ringar bara, den har ajg som en platt"diamanT" och på den finns det en magnet, sjukt bra! ==)

Hubba skrev 2009-08-03 20:05:15 följande:
    Idag hade vi vårt samtal med prästen... blev så verkligt helt plötsligt... har även varit och tittat på kläder till barnen...Mamma köpte hem servetterna idag så att jag ska kunna göra servettringarna och direkt sätta ihop dem runt servetten... det är ju bara 80 stycken... hihi ska göra hjärtan i koppartråd med rosa sötvattenspärlor som jag sedan fäster på ett rosa sidenband för att sedan knyta det runt servetten... tror det blir bra...
  • MilosMamma

FINA bilder, kul o se att det är nån emr som ska ha krona!

Mitt problem nu är att Make up store har tagit bort sin vattenfasta maskara, jag kommer alltså ha vanlig maskara då, hur ska det gå?

20090801 skrev 2009-08-04 14:20:13 följande:
    Det var inte helt lätt att hålla tårarna tillbaka den dagen, de rann ner för våra kinder under fotograferingen, vid solosångerna och löftena. Det är helt klart den bästa dagen i mitt liv hittills.
  • MilosMamma

By teh way, jag lägger ju enr ganska mycket tid på min blogg just med bröllopet o så. Det har lokaltidningen Norrköpings Tidningar snappat upp och på torsdag blir det intervju, Ih =)

• MilosMamma

vet inte om det blir corren med, Men själva intervjun komemr inte i korgon, utan dom komemr hit o intervjuar mig i morgon, sen ska jag höra när det komemr i tidningen, antingen fredag eller nästa vecka =)

Japp det blir kronan, kände att det var så JAG ville ha det =)

Åhh gud va det pirrar i magen!

Lischen skrev 2009-08-05 00:46:40 följande:
    Då ska du ha din krona?! Bra val!! Den gillade jag bäst! Kommer artikeln i Corren också, sa de det?! Jag vet ju att NT o Corren har många gemensamma artiklar... hmm... Annars ber jag mamma spara tordagens NT!
  • MilosMamma

Okej nu är jag PIRRIG!

Möhippa i morgon!!! =)

• MilosMamma

Blev med hippad igår, besvikelse blandat med nöje och glädje.
    Börja o sluta bra.

berättar mer sen, måste vila, är lite tung i huvet idag!!! =)

• MilosMamma

jag känner mej stressad som attan.

• MilosMamma

skönt att det finns några kvar som inte är gifta än =)

• MilosMamma

ao?

Goaste skrev 2009-08-13 10:31:49 följande:
    Var det nån här som skulle bli intervjuad pga sin bröllops-blogg?
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3