• lillalyckan

2011-brudar nr.3

Nu går snart den gamla tråden ut! Startar en ny ett par dagar innan så att alla hittar hit
    Detta blir tredje tråden! Med den här takten är det snart även vår tur! Så välkomna hit alla nya och gamla 2011-brudar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-14 13:27
    Så! Nu är alla med

Bettertogether, 19 juni, 2010, Finland

Svanboet, februari 2011

Orangegirl, februari 2011, Thailand

ALLIMA, februari 2011, Luleå

föralltidhans , maj / juni , 2011

nemosmamma, juli 2011, Umeå

Waldekrantz, juli 2011, Stockholmstrakten (troligtvis)

Eran, juli 2011, Örebro

eapea, sommaren, 2011

i do i do i do , juli , 2011

Energy, 9:e Juli 2011, Stockholm

Blivandefrueriksson, 9 juli 2011,

Paret Å, augusti, 2011

lillalyckan, nov 2011 Stockholm

tobiasochlinda 2011 nya guinea (troligtvis)

Mrir

wiii

Bluebride pingst 2010 (förhoppningsvis)

wiicky sommaren 2011 ("om wiicky själv får välja")

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-16 18:25
    Ängla80 jan-feb 2011

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-19 23:16
    Fides spes caritas 11 juni 2011
  • Svar på tråden 2011-brudar nr.3
  • MsRW

En till 2011-brud här, får man hoppa med? Jag och sambon gifter oss i februari 2011!! Känns så bra att se att ni är många som planerar lååångt i förväg ;)

• Blivandefrueriksson

Bara att hoppa in

• lillalyckan

Finns en bild i galleriet på Syns inte jättebra men bilden som jag ville lägga in funkade inte.

Blivandefrueriksson skrev 2009-08-15 22:15:54 följande:
    lillalyckan visa!!!
    Nu känns det nästan som att det händer lite för oss. Vi har ju velat fram och tillbaka om vi ska vara i Halmstad eller Stockholm. Men nu när vi var nere i Halmstad på semester så kände jag att det är där jag vill vara
    Vi hittade ett jättefint ställe men det var dyrare än vi hade tänkt oss. Men när vi pratade om vilka vi skulle vilja bjuda så var det inte alls så många som vi först trodde så då har vi råd med det dyra (underbart vackra) stället eftersom det inte blir ika många gäster Och då får jag gifta mig i den kyrkan som jag drömt om att få gifta mig i i alla år! Yeay!
  • svinto83

kommer bli 11-11-11 för mig så jag tänkte jag kanske kunde hänga här?

• lillalyckan

Vi oxå
    Välkommen!

svinto83 skrev 2009-08-18 13:15:03 följande:
    kommer bli 11-11-11 för mig så jag tänkte jag kanske kunde hänga här?
  • svinto83

"Lillalyckan" va roligt!! o du har redan hittat din klänning? skönt det inte bara e jag som tycker det e kul att planera :D jag har redan hittat mina skor :P

• lillalyckan

Hahaha vi förlovade oss i januari och började planera direkt!
    Faktiskt så var det så att jag ville egentligen att vi skulle gifta oss 2010 men min m2b ville tvunget att vi skulle gifta oss 111111! Fördelen är ju att vi hinner få ihop mycket pengar utan att det känns särskilt mycket varje månad.
    Men vi har mest pratat en massa, det finns ju inte så mycket man faktiskt kan göra så här lång tid innan. Ser framemot att kunna börja pyssla på rikitigt!

• svinto83

Lillalyckan - hehe sant vi förlovade oss för lite mer än ett år sen o hade tänkt oss gifta oss i december i år men sen har massa hänt o vi kände att vi behövde ha mer tid på oss och sen länge hade vi en tanke på 11-11-11 så nu blir det nog det om det inte blir tidigare men det tror jag inte :D

det är väldigt skönt att ha tid att spara det kommer behövas det går mer pengar än man tror och vill

• Mrir

Lillalyckan: det var en väldigt vacker klänning!

• lillalyckan

Tackar Löööve it!

Mrir skrev 2009-08-19 08:02:25 följande:
    Lillalyckan: det var en väldigt vacker klänning!
Svar på tråden 2011-brudar nr.3