Dumpad,sårad,Ledsen
Hejsan alla.
Surfade runt lite för att få "skriva av mig" lite
Ursäkta om jag är på fel ställe men det är det ända jag hittat utan krångliga medlemsskap
Min flickvän eller ex flickvän har varit tillsammans i 6 år, för någon månad sen började problemen, jag märkte att hon blev annorlunda var ofta borta, började misstänka att hon var otrogen.
Så en dag blev mardrömmen verklighet, hon erkände att hon varit med en av mina bästa kompisar,hela min värld föll samman, visste varken ut eller in.
Men jag tyckte ändå att våra sex år tillsammans var värde en chans till, det tyckte hon också.
Jag beslöt mig för att göra mitt allara bästa för att väcka lågan men kände att hon inte gjorde det.
Någon vecka senare föreslår hon att vi ska bo isär ett tag, och vi bestämmer oss för det.
Samma dag kommer hon tillbaka hem, ite ett ord bara kommer hem som om allt var som förr, vi fortsätter så en par månader sedan säger hon igen att hon vill flytta ett tag,denhär gången på allvar, hon hittar en lägenhet och säger vilket datum hon flyttar, så går livet vidare, förrvirade tankar hopplöshet men ändå en glädje att ha henne där.
En fredag en månad före hon ska flytta säger hon att hon tänker flytta redan, en halvtimme senare har hon åkt.
I nått samtal vi hade före fick jag intrycket av hon fortfarande bryr sig om mig men vill prova att bo ensam ett tag, för hon hade aldrig gjort det(Vi blev tillsammans när hon var 16 år).
Måste här inflika att jag haft ett jobbigt sista år med ekonomin och förmodligen inte varit så lätt att dras med, har dessutom väldigt svårt för att prata känslor och diverse.
Nåvel efter att hon flyttat kände jag bara tomhet, men ändå hopp.
Nån vecka gick och varje gång vi sågs eller hördes kände jag mig nykär en pirrande känsla, då kom nästa stöt i hjärtat, fick reda på att hon varit med min före detta kompis igen.
Före hon flyttat och efteråt har hon ständigt sagt att hon brysr sig om mig att hon är orolig för mig.
Gör man så mot nån som man bryr sig om, man kan ju åtminnstone ha moral nog att berääta vad man håller på med.
Men saken är den att jag älskar henne forfarande efter allt detta. Kan inte sova ordentligt inte leva ordentligt, känner bara en stor svart sorg, vet inte va ja ska ta mig till,känns som om ja inte får luft.
Hon var mitt allt,min enda trygghet i tillvaron,min enda fasta punkt, min enda riktiga vän,mitt enda riktiga liv, nu är allt bara svart
vad sak jag göra