Inlägg från: Pärlan2009 |Visa alla inlägg
  • Pärlan2009

Dumpad,sårad,Ledsen

Så ofantligt tråkigt!! Du får nog helt enkelt ta en minut i taget. Det är fruktansvärt att bli lämnad men konstigt nog så blir det lättare så småningom.

Jag förstår att det kan vara svårt att lära sig att prata om känslor om du inte känner dig van. Jag vill bara påpeka att du skriver om dina känslor på ett fint och ärligt sätt. Oavsett om det blir med den här eller ngn annan tjej så kanske du kan skriva brev till henne som ni sen kan ha som utgångspunkt för prat.

Kram och lycka till!!

• Pärlan2009

Mycket bra ide!

Kanske du kan starta en blogg? Där kan du få ur dig mycket av vad du känner och kanske feedback från andra som går igenom eller har gått igenom något liknande.

De flesta jag känner har ngn gång blivit lämnad och fastän det i sig inte är ngn tröst så kan du i alla fall hitta styrka i att vi på ett eller annat sätt har lyckats gå vidare. Fast det tog en massa tid...

KRAM

TheFinTes skrev 2009-07-12 22:13:19 följande:
    Låter inte helt fel, tror t.o.m att ja börja på direkten.Tack alla, börjar nästan tro på mänskligheten igen
  • Pärlan2009
    TheFinTes skrev 2009-07-13 21:35:24 följande:
    Tänker ofta på min framtid, vill gärna ha barn,men kommer jag att hitta nån ny, är inte precis världens gåva till kvinnorna
    Se till att du blir världens gåva till dig själv! Ta hand om dig själv och du ska se att det till slut finns en tjej som är nog klok att uppskatta dig för den du är.

För ältande och för att öva dig på att beskriva hur du mår - kolla in www.dumpade.se

Du är verkligen inte ensam!
Svar på tråden Dumpad,sårad,Ledsen