• chenda86

Ni som bara varit med er make/m2b

Hej!

Alltså, jag har inte bara varit med min blivande man, men det är inte många innan honom. Endast två. Och, jag kan känna lite som du. Visst jag kan inte jämföra det. Men jag förstår vad du menar. Jag kan känna att man kanske skulle vilja ha testat mer innan man träffade honom, som många av mina vänner gör nu liksom... som inte har någon...

Men ibland när jag tänker så... så känner jag att jag bara är rätt korkad! Jag har världens finaste kille, å spela roll om jag har legat med, ingen, 1, 2 eller 3 killar, jag har ju träffat DEN som jag vill vara med!

Att bli attraherad av andra, klart att man kan bli, har blivit! Men precis som du, aldrig agerat ut det för att jag vet att jag har det bästa hemma.

Men självklart finns oron där, att en dag, kanske man inte tänker så längre. Men vi kan inte spå framtiden. Och som din vän säger, man får ta det som det kommer. Och alltid ändå tänka: "Gräset är inte grönare på andra sidan" vad kan en annan man, som inte din man kan (eller blivande man)?

Du är inte ensam, var vad jag ville säga i alla fall! Kram

• chenda86

Håller med dig där, att man kanske bara frestas att få börja "leka" igen när man vart me samma man i 10 år...

Jag har haft två innan min man, och det räknas väl som ganska lite vad jag har förstått (i alla fall i mina kretsar) men jag tycker att det känns bra. Jag hade gärna inte vart med någon annan, för dom två innan, var inte mkt att hurra för... :) Jag känner nog att hittar man den man vill vara med, så spelar det ingen roll hur många du haft innan, eller om du inte har haft någon alls...

shakynose skrev 2009-07-15 13:47:36 följande:
    Vaddå "leka av sig", man är väl ingen hund heller? Skämt åsido, visst kan det vara bra och kul att experimentera lite i ungdomen, men om man väl har träffat sin stora kärlek så begriper jag inte varför man skulle behöva ligga runt bara för att. Risken är ju faktiskt lika stor att denna "lekperiod" bara leder till att man frestas att göra samma sak igen i framtiden, som att den skulle stilla nyfikenheten för all framtid.
Svar på tråden Ni som bara varit med er make/m2b