• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...
  • Myrmor

Fika hos myrmor om kartongkaoset lättat (vet på söndag), annars på stan. Typ espresso house på vasagatan kl 18. Även kidsen är välkomna!

Måndag 17/8
    Teapot
    hummle
    Tx2
    tizia
    baver kommer lite senare dock :)
    Smurfmamman
    Myrmor och myran

• Tx2

Espresso house på vasagatan tycker inte jag är ett bra förslag. Dem stänger 19.00.
    Om ni vill ha espresso house, har södra larmgatan öppet till 20.00. Annars finns lilla franska på västra hamngatan, dem har öppet länge.

• Teapot

Måndag och lilla franska låter trevligt Om vi inte kan vara hos Myrfamiljen såklart!!

• Myrmor

Fika hos myrmor om kartongkaoset lättat (vet på söndag), annars på franska på östra hamngatan.

Måndag 17/8 kl18
    Teapot
    hummle
    Tx2
    tizia
    Smurfmamman
    Myrmor och myran

• linvinter

Trodeloo!
    Tyvärr kan jag inte följa med på fikan, skall besöka sydligare breddgrader i 1,5veckan.

Men jag undrar om någon här skulle vara intresserad av att gå en topprepskurs för nybörjare eller en prova på klättring. Det finns en klätterlokal i Gårda som jag funderat på.

Någon som är sugen och inte allt för höjdrädd?

• Smurfmamman

Fika hos myrmor om kartongkaoset lättat (vet på söndag), annars på franska på östra hamngatan.

Måndag 17/8 kl18
    Teapot
    hummle
    Tx2
    tizia
    Ev Smurfmamman
    Myrmor och myran

• hummle

Tyvärr kanske jag måste stryka mej denna gång men har blivit urförkyld. hoppas att jag e kryare imorgon, vi får se...

• Tizia

Krya på dig hummle!!! Ingen influensa väl?

Blir det på franska imorgon?

• Danielaa

Jätteavis på er som ska fika å mysa imorrn... Hade helt klart velat ses å fått myst lite me min nybliven-fru-lycka...!

Hoppas vi ses snart tjejer!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...