• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...
  • Teapot

Även jag måste hoppa över fika idag Ligger hemma med feber, inte alls kul. Hoppas ni får det lika trevligt som vanligt!

• Tx2

Det blir hos Myrmor. Kaffe fanns det, men vi fick gärna ta med fika.

Sms:ar över adressen.

• Smurfmamman

Fika hos myrmor om kartongkaoset lättat (vet på söndag), annars på franska på östra hamngatan.

Måndag 17/8 kl18
    hummle
    Tx2
    tizia
    baver kommer lite senare dock :)
    Myrmor och myran

jag hoppar denna gången. med tanke på vilken dag det är på lördag, så är jag super kännslig vad det gäller bröllop :(

• Tx2

Hoppas att alla har fått ett sms med adressen som tänkte komma ikväll.

• Tizia

Ja... ni blir väl inte förvånade men jag får ställa in fikan idag med =( Min syrra ringde å va på väg till götet.. Sällan jag träffar henne så jag känner att jag måste passa på! Men ALLTID e d nåt! Inte meningen att jag ska fika med er tydligen... =(
    Hoppas ni får jättemysigt !

• hummle

Fika hos myrmor om kartongkaoset lättat (vet på söndag), annars på franska på östra hamngatan.

Måndag 17/8 kl18
    Tx2
    baver kommer lite senare dock :)
    Myrmor och myran

har feber
    vill inte smitta er o ni vill säkert inte bli smittade.
    fika, tjöta o mys för mej m

• Danielaa

Blev inte många till fikan idag... Hoppas ni hade mysigt tjejer! Vill gärna fika snart, nån som har lust å ses nån dag i veckan kanske? Eller nästa...?

• Tizia

Jag har helledigt i 2 veckor nu ! Så jag kan (säger alltid det, men än så länge finns det massor med tid för fika/en tur på stan eller så..) =)

D e bara till å slå en pling daniella om du vill hitta på ngt ngn dag =)

Annars planera in en fika snart... =)

• Tx2

Vi hade supermysigt. Impad att jag inte såg en enda kartong och tom tavlorna var uppe på väggarna!

Den här veckan är dessvärre körd och har inte fått grepp på nästa veckas planer.

• Tizia

Ngn som e ledig idag å känner för å med ut å softa i solen =) ?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...