• janos

Äntligen fredag del 18

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd nr 1-17= 28549 inlägg

• Svar på tråden Äntligen fredag del 18
  • mammacatta

Hur är det med er? Jag är kräkless på alla personangrepp just nu, måste titta lite på vänliga ansikten.

• Cybermamman

Rusar in och kramar om hela mammacatta

Det är kanske inte alltid så lätt för alla att ta till sig att någon annan vet bättre och har idéer och åsikter som är väl underbyggda. När argumenten tryter då kryper de låga personangreppen fram som gubben i lådan. Tungt för självutnämnda besserwissrar de är lite besvärliga för oss som faktiskt vet bäst

• Fru Hilde

Japp Cybermamma och vi som är fredagsflickor, vi vet ALLTID BÄST!

• Cybermamman

Fru Hilde, you hit the spik Av detta lär vi oss: Muppa aldrig med en fredis, då löper du risken att bli utan både popcorn och kladdkaka! (bara för att vi hinner stoppa i oss allt först, vi äter innan vi tänker ... eller hur var det nu ...)

• Fru Hilde

hmm äter innan jag tänker... näää

• Cybermamman

Du är förlåten Hilde pga din ringa ålder. Själv kan jag faktiskt äta popcorn och kladdkaka både innan, efter och samtidigt som jag äter men så ligger det många års träning bakom

• Fru Hilde

Aha. Jag borde väl gissat nåt sånt...

Vet du något bra botemedel mot huvudvärk då, du som är så vansinnigt klok?? Sitter och surar just nu.

Svar på tråden Äntligen fredag del 18