• janos

Äntligen fredag del 18

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd nr 1-17= 28549 inlägg

• Svar på tråden Äntligen fredag del 18
  • anne på grönkulla

OMG, unge på rymmen?

Här har vi letat nya gardiner o köpt mat i Hötorgshallen. Ont i fötterna har jag, men en hel del har vi fixat! Igår var jag i Vaxholm med mormor, en vecka till i Stockholm!

• mammacatta

Japp. Var så jäkla skärrad!
    Men du verkar haft kul, jag vill åxå shoppa tills jag har ont i fötterna...
    anne på grönkulla skrev 2009-08-29 18:21:17 följande:

OMG, unge på rymmen?Här har vi letat nya gardiner o köpt mat i Hötorgshallen. Ont i fötterna har jag, men en hel del har vi fixat! Igår var jag i Vaxholm med mormor, en vecka till i Stockholm!
  • anne på grönkulla

Jag hajjar, scary!

Nja, så mycket har vi eg inte köpt, men vi fick knata runt en del o så har vi svårt att bestämma oss...

• mammacatta

Men är inte det halva nöjet med att shoppa? Att leta efter den
    Perfekta Mojängen?
    Så kul att traska in i en affär och bara köpa exakt vad man ska ha är det inte.

• anne på grönkulla

helt sant - nu letar vi nya köksgardiner, de gamla går till fönsterbänkarna, men där ska det bli dörrar till balkongen så nu behöver vi hellånga - svårt...

• Fru Hilde

Ojdå MC. Barn på rymmen är inget man önskar sig. Min rymde också häromdagen. Blev arg och tog sin kompis och sprang. Tusamt nog var det lätt att hitta dem. De hade landat inuti församlingshemmets lekhus. Där satt de och tyckte de var superlistiga

Överlag har mitt lilla barn börjat ha fula hyss för sig. Häromdagen sprang hon runt och lekte lejon och vips hade jag fått ett saftigt bett i skinkan. Nu har jag en svart rund tandrad på baken. Jag har nog aldrig gormat så högt och skällt så mycket på¨en gång, men jag var så rysligt förvånad och förstod först inte vad som hänt. Dotter blev vansinnigt ledsen, av många skäl. Efteråt skulle hon gå och lyfta på min klänning hela tiden och titta på bettet och så grät hon en skvätt varje gång... nu hoppas jag bara att hon faktiskt insåg att bitande inte är ok.

• mammacatta

Jag vill åka och shoppa idag, men det går inte. Min pappa kommer så jag har fått städa överallt själv för P var natuuurligtvis ute till 3 igår.

• janos

Otrevligt med rymmande ungar! Tur att dom kom tillbaka.
    Jag kan tänka mig att du var förvånad Hilde, när lejonet satte sina vassa tänder i steken.

Shoppa är verkligen inte min starka sida. Jag är gladast när jag slipper springa på stan.

• janos

På torsdag fyller sonen 2 år. Jag har skrivit lista på vad som ska ordnas innan dess, men inget verkar bli gjort. Igår försökte jag att dammsuga, men fick lov att avbryta för att kr*kas flera gånger.

Jag är inte så tålig för stress och att hålla igång. Jag verkar vara skapt för att ligga på soffan och vara gravid istället.

• Fru Hilde

Janos är man gravid SKA man ligga på soffan!

Svar på tråden Äntligen fredag del 18