• janos

Äntligen fredag del 18

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd nr 1-17= 28549 inlägg

• Svar på tråden Äntligen fredag del 18
  • anne på grönkulla

Själv har jag det oförskämt bra, ledig med maken, ser fram emot balkongen som byggs utanför fönstret (så även om det slamrar så är jag rätt glad!). Mindre kul att betala den, men vi klarar det utan nya lån, så det känns bra det med!

• janos

Är maken hos dig, eller du hos maken? Hoppas att ni får en trevlig vistelse tillsammans och en fin balkong när den är färdig.

• janos

Själv har jag lyckats få prata med rätt person idag. Jag har fått en läkartid på torsdag, för att se om jag blir sjukskriven eller får någon annan hjälp.

Nu är det dags för jobb, efter en dag på soffan framför tvn.

• mammacatta

Hejsan hejsan!
    Hoppas du mår bättre nu janos, det är aldrig kul att spy jämt.
    Hilde o ÄPV, ser fint ut för er med!

Jag har börjat äta en pulverdiet, mår sådär faktiskt. Har en blogg om det, kan mejla er den om ni vill.
    Är så jäkla hungrig!

Kul m balkong, anne!
    CM: kul att du tittar in på min blogg då och då!

• Fru Hilde

Hoppar genast vidare till mailen ! *skuttar vidare*

• Fru Hilde

Ojdå vin! Jag blir lite sugen jag med. Tyvärr inte så lämpligt Ärligt talat har jag varit alldeles fantastiskt sugen på öl ibland. En craving jag inte tänker ge efter för.

MC jag hoppade in på din blogg. Jag förstår inte att du orkar. Klarar du att sova om nätterna? När jag sysslat med seriös viktminskning har jag alltid fått svårt att sova om magen är tom. Har aldrig själv prövat ngn pulverdiet dock. Hoppas du orkar härda ut!

• Gable

äntligen på väg skrev 2009-08-15 12:02:11 följande:

Hej flickor!Det är bra med mig. Var dock en aning hispig igår då jag började känna av lätta sammandragningar och fick åka till sjukhuset och kolla. Men allt såg bra ut så jag känner mig lugnare nu igen. Jag är i v 23 nu.Kramar om alla och skickar lite körsbärstomater till Janos som förhoppningsvis hjälper mot illamåendet.
    Usch, sånt där är lite läskigt. Skönt att allt var ok! Vet du om det är en tjej eller kille? Eller kanske du inte vill berätta?

Vecka 23! Va fort det har gått. Fast det kanske inte du tycker
Svar på tråden Äntligen fredag del 18