• janos

Äntligen fredag del 18

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd nr 1-17= 28549 inlägg

• Svar på tråden Äntligen fredag del 18
  • Fru Hilde

Mmm de små liven kan verkligen snacka om livet. Min dotter har haft mycket allvarliga diskussioner med mig idag. Det är jättemysigt att få höra vad hon tänker

• mammacatta

Godmorgon undersköna damer!

Jag är såååååååå trött, var på bröllop igår. Vi gav upp kl 3, då var det fortfarande hålligång på dansgolvet.
    Nu ska vi på barnkalas.
    Hur ska det här gå? Har blåsor på tårna av skorna. Dansade JÄRNET i flera timmar!

• janos

Nu har vardagen kommit ikapp oss igen.

Tänk vilken besvikelse, när jag insåg att jag missade cm med några dm flera gånger under semestern. Typiskt!

• mammacatta

Mmmm, skitjobbet fortsätter invadera mitt liv. Men nu är det bara tre dar kvar!

• Cybermamman

Jamen janos, hur knasigt var inte det då! Ibland funderade jag över om det var så att smsen inte kom fram förrän jättelänge senare än jag skickade (alternativt är du en megasnigel på att svara )

Jag vinkade i alla fall åt er alla när jag var ute på turné. Man vet ju aldrig, förr eller senare vinkar man till rätt person

Kram på er alla i sommarvärmen!

Svar på tråden Äntligen fredag del 18