• janos

Äntligen fredag del 18

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd nr 1-17= 28549 inlägg

• Svar på tråden Äntligen fredag del 18
  • Cybermamman

äpv, japp det var jag, du kände väl igen stövlarna

Idag känns det nästan mer som Är det redan fredag:-S Tungt att börja jobba igen, vill vara hemma mermermer. (Men jag är själaglad att jag har ett jobb att gå till måste jag tillägga.)

Man får dock glädja sig åt att här är det iaf Äntligen fredag Världens bästa fredag!

• mammacatta

Ja, en trevlig fredag var det!
    Jag lyckades med konststycket att montera ihop en lådhurts till morsans kök - på två lådor hamnade fronten uppochner. Jättekul.
    Bajs är vad det är, åker på att köpa två nya.

• janos

Hoppas att det har gått bra att komma igång med vardagen cm.

Fixade det sig med lådorna mc? Det är inte alltid lätt att vara bäst på allt och få hjälpa till, både till höger och vänster.

Vi var på grillfest i helgen och hade det trevligt. Tyvärr blev sonen dålig igår och kräks och har feber, nu i sommarvärmen. Hoppas att det går över snart.

• mammacatta

Uffa, det är aldrig kul att vara sjuk men på sommaren känns det extra jävlit!

Nej, lådorna var inte min idé och jag var görförbannad när jag blev tvungen att hålla på med dem. Tog två kvällar i anspråk då jag kunnat hitta på något roligare faktiskt.
    Då blir resultatet därefter.

janos skrev 2009-08-10 14:10:13 följande:
    Hoppas att det har gått bra att komma igång med vardagen cm.Fixade det sig med lådorna mc? Det är inte alltid lätt att vara bäst på allt och få hjälpa till, både till höger och vänster.Vi var på grillfest i helgen och hade det trevligt. Tyvärr blev sonen dålig igår och kräks och har feber, nu i sommarvärmen. Hoppas att det går över snart.
  • janos

Du hade ju kunnat vara här med oss istället mc! Det hade ju varit sååååå mycket trevligare

• Fru Hilde

Hmm MC jag avundas dig inte. Kökslådor som misslyckas i monteringen har jag själv också lyckats åstadkomma för några år sedan. Hoppas du blivit lite gladare till idag iallafall.

Idag har varit en urdålig dag. tänker inte gå in på några ingående detaljer men en o annan gammal surdeg har hunnit ikapp mig och så har en släkting varit minst sagt omoralisk på ett sätt så jag inte visste hur jag skulle bete mig. Bläh säger jag bara!!! *morrar*

• mammacatta
    janos skrev 2009-08-10 18:50:01 följande:
    Du hade ju kunnat vara här med oss istället mc! Det hade ju varit sååååå mycket trevligare
    Ja, skojjar du!?!?
    Nästa gång ska jag vara det.
  • anne på grönkulla

*kramar om alla*

Själv äö rjag sjukt nöjd med att ha städat skrivbordet. Men oförskämda släktingar kan jag prata länge om...

• mammacatta

Jag undrade just vem som skrev en så okristlig tid...
    anne på grönkulla skrev 2009-08-11 05:18:15 följande:

*kramar om alla*Själv äö rjag sjukt nöjd med att ha städat skrivbordet. Men oförskämda släktingar kan jag prata länge om...
    Ja, alla har vi våra kors att bära. En del har risigt hår, en del har jobbiga släktingar.
Svar på tråden Äntligen fredag del 18