• janos

Äntligen fredag del 18

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd nr 1-17= 28549 inlägg

• Svar på tråden Äntligen fredag del 18
  • Fru Hilde

Sov så gott Janos! Natti natti gratti...s

• anne på grönkulla

grattis janos!

ooo, läskigt äpv, skönt att allt verkar OK!

Här har jag firat födelsedag sådär i efetrhand men när jag väl hade familjen med mig - mycket trevligt.

• janos

Tack för era grattis!

Äpv, hoppas att plutten tänker hålla sig på plats ett tag till. Mår du bra annars?

• Fru Hilde

ÄPV på tösen hade jag ju flera uppstarter på en förlossning men tösen stannade ändå kvar tills dess hon var beräknad att komma ut. Sedan kan man ju ha rejäla förkänningar, men de är nog mest kroppens övningsrundor inför när det verkligen gäller.

• Fru Hilde
    Cybermamman skrev 2009-08-16 16:03:35 följande:
    Idag finns bara en sak att säga. Jag är glad att jag har mina älskade g**ist****ar
    Hö hö... hade behövt låna dem idag. Här är det blötare än blötast och jag har inga g*mm*st*vlar alls
  • anne på grönkulla

Håhå, har ni regn? Här skiner solen men är rätt blåsigt, men igår kväll regnade det som bara den...

Ska fixa lite mat tror jag...

• janos

Varning för gnäll!!! Ducka!!!

Jag mår pyton och får inte den hjälpen som jag skulle behöva från mvc. Jag kräks flera gånger om dagen och på 5-6 veckor har jag gått upp 0,2 kg. Jag är tömd på energi och ork. *suckar*

Svar på tråden Äntligen fredag del 18