• shakynose

Till er som planerat att gifta er!

Jjag tänker inte hålla inne med det jag velat säga länge: Du verkar vara en oerhört egoistisk person. Du har sagt i andra trådar att hans familj aldrig gått igenom något jobbigt, uppenbarligen ljög du då eller så är du helt oförmögen till att känna med andra människor och inse att deras upplevelser känns lika jobbiga som dina. Hans föräldrar har dött i en tragisk bilolycka, men det räknas inte som jobbigt nog?

Och vad är detta om att de mobbat din storasyster? Ska ditt barn och ditt barns far få lida för vad några släktingar gjort när de var småungar?

• shakynose
    smurfen3 skrev 2009-07-14 21:16:14 följande:
    Man blir väll först svägerska när man är gifta eller?
    Jag skulle våga använda den titeln ändå eftersom ni är förenade genom barn. Precis som jag skulle kalla din fästmans föräldrar för dina svärföräldrar.
    Men oavsett vilka titlar du väljer så är de att betrakta som släkt i mina ögon.
  • shakynose
    smurfen3 skrev 2009-07-15 08:15:17 följande:
    Jag tar till mig det ni säger MEN vi träffas på högtider hos varandra och då ses ju dem små barnen (kusinerna) MEN bör jag låta dem vara ensam med vårat barn eller kan dem små kusinerna iallafall "lära känna" vårat barn i vårat sällskap?Leker barnen lättare och inga vuxna är med?Är också rädd att kusinernas föräldrar kommer tuta i sina barn att dem inte gillar vårat barns mamma (mig) och att att vårat barn får reda på det och att det i sin tur förstör vårat barns relation....
    Med tanke på vad du berättat om familjen så skulle det vara VÄLDIGT överraskande om någon vuxen gjorde något sådant där! Varför skulle de tuta i henne sånt? Varför skulle de vilja sabotera för er familj?
    Jag brukar hålla mig ifrån att ställa hobbypsykologiska diagnoser via internet, men du verkar ha en ganska konstig föreställning om vad andra människor tänker och gör utanför din vetskap, och jag tror att du MÅSTE söka hjälp innan detta får förstöra ert liv. Ring barnmorskan, som någon sa! Det vore väl en utmärkt början? Du måste få en chans att reda ut detta ordentligt!
Svar på tråden Till er som planerat att gifta er!