• Energy

Ledsen upprörd och mår dåligt, del 2. mer förståelig tråd

1. Jag älskar er, dig och Jocke.

2. Jag tycker hans mamma är en festlig prick som jag gillar.

3. Jag tycker fortfarande att hans jäkla mamma NÅNGÅNG ska fatta att du nu varit med i deras familj i 5½ år och NÅGON gång kan fråga om du ska följa med!

4. Jag tycker Joakim ska sluta stoppa huvudet i sanden! Att dra till sina vänner och sen låssas som att det regnar när han kommer hem över att du är arg eller ledsen. Om han är så pass vuxen att han kan gifta sig är han så pass vuxen att han kan tjuren vid hornen, stå upp för sig själv och sina åsikter.

5. Jocke borde säga till sin familj att du är en del av hans familj och borde rent automatiskt få följa med utan att du ska behöva ringa upp och fråga eller ens vill följa med.

Jag vet att det är nästan det du stör dig på mest, att hon inte ens frågat om du vill följa med.

• Energy

Jag sa ju att du skulle få kloka råd här av brudarna och fruarna.

• Energy

OH jag glömde skriva:

Du borde åka med. Oavsett om hon frågat eller inte. Du får visa att du hör också hemma där. Hon älskar ju dig, så hon blir nog inte ens sur. Hon kanske inte tror att du vill följa med? Eller ha en sista semester med sonen innan han blir gift? Nu spekulerar jag vilt, men men jag gör ju ofta det.

Var inte rädd för att förstå att du är underbar och djupt älskad Sessan.

• Energy

OT = Lillasyster skaffa hemtelefon så jag kan ringa er! :-P

Jag vill ju höra hur det gått med det här.. Annars ska jag muttra åt Jocke så han fattar att du automatiskt borde få följa med på familjesaker. Vi skulle ju aldrig göra och har aldrig gjort nått utan att han fick vara med, han är ju självklar och inräknad redan innan.

Han är född med dåligt minne, den där kalendern är det bästa du gett honom. Han behöver bara komma ihåg att titta i den också.

Svar på tråden Ledsen upprörd och mår dåligt, del 2. mer förståelig tråd