Inlägg från: Kathiz å Kimmo |Visa alla inlägg
  • Kathiz å Kimmo

Billig brudbukett i Västerås??

Det billigaste är väl att be om en bukett med de blommor du vill ha och inte nämna ord som brud, bröllop etc. Det ökar priserna direkt!!!

• Kathiz å Kimmo

Oj, var ju inte meningen att trampa ngn på tårna. Ber om ursäkt för det. Jag förstår också att det kan kosta extra med allt arbete å så. Var inte så jag menade.

Tur att du inte har mitt jobb!!! :)

• Kathiz å Kimmo

Jag förstår dig till fullo! Låt mig utveckla min syn på det!

Jag har full förståelse för att detta kräver extraarbete och då ska man ha betalt för det, absolut.

Jag ser det så här. Jag (om jag nu ska köpa en bukett) är kund. Jag går in till en florist och säger att jag vill ha en bukett med dessa å dessa blommor.
    Vad jag sen ska ha min bukett till, en gåva, till mig själv eller som brudbukett, DET är min ensak.
    Jag ser det inte som att jag ljuger när jag går in och beställer en bukett som jag vill ha och inte säger vad jag ska ha den till.
    Om floristen skulle fråga om vad man ska använda buketten till och man då ljuger är en annan sak.
    Hänger du med på hur jag tänker.

Vad jag menar med det där om jobbet. Jag är polis.

Näst intill alla människor har åsikter om mitt yrke och jag ser det inte som att de trampar mig på tårna om de tycker att poliser agerat fel i vissa situationer. Eller om de rapporterar om polisen i medier. Då skulle man inte orka med.

Sen är det ju så att alla människor inte alltid är helt ärliga mot polisen. Och om jag skulle bli upprörd över det så skulle jag inte orka med då heller.

Jag skrev tidigare att jag bad om ursäkt och att jag inte menat att vara oförskämd och det är upp till dig att ta det. Då var jag helt ärlig.

Ja det gott!

• Kathiz å Kimmo

Menade; Ha det gott!

• Kathiz å Kimmo

Nej jag blir galen, har skrivit två svar nu och datorn påstår att jag inte år uppkopplad!!!

Tar det kort:

Rätt att du säger vad du tycker, gillar diskussioner!!!!
    Rätt lön för arbetet!!!
    Varför kan inte människor vara trevliga mot varandra (ang. otrevliga kunder) det kommar man längre på.
    Skönt att du har humor, det uppskattas!!!

Nu bär det av till världens bästa jobb!

Ha en trevlig kväll du med!!!

Svar på tråden Billig brudbukett i Västerås??