Inlägg från: Pearldrop |Visa alla inlägg
  • Pearldrop

Karlstad del 7

Mirri skrev 2009-08-03 00:54:29 följande:
    Hej på er brudar! Vissa kanske känner igen mig och andra inte... Hängde i Karlstadtrådarna intensivt under mitt bröllopsplanerande. Tänkte bara tala om att vi firade ett år idag och att jag har ett hett tips till er som ännu inte gift er: Gör en kista/låda/väska där alla får lägga i meddelande och hälsningar till er ettåriga bröllopsdag som de skrivit. Lägg i skumpa, lås den och öppna den inte förrän på ettårs dagen. Väldigt mysigt och roligt att läsa och minnas. Hett tips! Lycka till med planerandet.
    'Självklart minns jag! Om nu någon härinne minns mig är väl en liknande fråga: Jag satt och planerade jättemkt! Men så har vi skjutit upp det ett tag, mest för vi vill spara money money så det blir som vi verkligen tänkt.

Underbar idé, den ska jag ta fasta på!
  • Pearldrop

Neej, inte ens något år än :)
    Sist vi betämde oss var för 080808 men vi tycks inte riktigt komma igång :)

Hur har det gått för er?

• Pearldrop
    MrsMuffin skrev 2009-08-11 08:46:49 följande:
    Hm, kanske bäst att försöka komma iväg till Zaris då...inte lätt med sambon borta och två småungar hemma. Någon som har hört om nån frisör som gör fina bruduppsättningar förresten??? Gärna smink också.. Hur tidigt måste man boka sånt? Känns lite weird att boka typ ett år före, men det kanske är lika bra?
    Om dom tar emot bokningar så tidigt så är det väl lika bra? då är du säker :)
  • Pearldrop
    MrsMuffin skrev 2009-08-11 12:17:53 följande:
    Pearldrop: Vet du nån som är bra?? har hört att både Aqua och Moda är helt okey, men sååå svårt att välja. De tycker väl jag är knäpp om jag ringer nu.
    Jag har inte testat någon av dem men hört mycket gott om aqua iaf!
  • Pearldrop

Karlstadtös i Stockholm skrev 2009-08-18 19:47:29 följande:

Hej Hej! Kikar lite försiktigt in i den här tråden än så länge. Jag och min blivande kommer antagligen att gifta oss i Värmland (alternativt i Stockholmstrakten) i mitten/slutet på sommaren. Som det är nu har vi preliminärbokat Apertin och Spegelsalen i Rottneros och ska till båda ställena på söndag för att kika runt lite. Hoppas verkligen att något av dem faller oss båda i smaken! Vore så skönt att få festlokalen bokad och klar. Alla tips och erfarenheter ifrån de båda ställena innan helgen tas väldigt tacksamt emot!
    Det var en tjej som varit med i den här tråden tidigare som hade spegelsalen, hon hade bilder därifrån oh det var sagolikt vackert!!! Minns tyvrr inte vilken av tjejerna det var dock...
  • Pearldrop

åhh, nu var det jättelängesen jag var här igen!
    hur är det med allihop? jag vet ju inte ens vilka som gift sig redan och inte ;)

Svar på tråden Karlstad del 7