Inlägg från: Boomtown |Visa alla inlägg
  • Boomtown

Karlstad del 7

Hoho, nu har jag hittat hit. Vi kom hem igår efter en 3 dagars resa till Göteborg. En minibröllopsresa eftersom vi inte kommer iväg på någon förrän ett år efteråt (förhoppningsvis). Vi har haft det hemskt mysigt

• Boomtown
    Mirri skrev 2009-08-03 00:54:29 följande:
    Hej på er brudar! Vissa kanske känner igen mig och andra inte... Hängde i Karlstadtrådarna intensivt under mitt bröllopsplanerande. Tänkte bara tala om att vi firade ett år idag och att jag har ett hett tips till er som ännu inte gift er: Gör en kista/låda/väska där alla får lägga i meddelande och hälsningar till er ettåriga bröllopsdag som de skrivit. Lägg i skumpa, lås den och öppna den inte förrän på ettårs dagen. Väldigt mysigt och roligt att läsa och minnas. Hett tips! Lycka till med planerandet.
    Oj, det året gick fort. Kul att du kikade in.

Hur gjorde ni med hälsningarna? Sa toastmastern till att alla skulle skriva en hälsning? Det låter häftigt.
  • Boomtown
    Pearldrop skrev 2009-08-04 12:23:53 följande:
    'Självklart minns jag! Om nu någon härinne minns mig är väl en liknande fråga: Jag satt och planerade jättemkt! Men så har vi skjutit upp det ett tag, mest för vi vill spara money money så det blir som vi verkligen tänkt.Underbar idé, den ska jag ta fasta på!
    Jag minns dig

Har ni bestämt något datum?
  • Boomtown

Nu har vi bara 16 dagar kvar. Jag är så nervös så jag kan inte sova på nätterna. men nu bär det av till Astrid Lindgrens värld med barnen. En paus från bröllopstankar.

• Boomtown
    Pearldrop skrev 2009-10-07 12:34:34 följande:
    åhh, nu var det jättelängesen jag var här igen!hur är det med allihop? jag vet ju inte ens vilka som gift sig redan och inte ;)
    Vi har gift oss nu
  • Boomtown
    Flisa80 skrev 2009-10-11 10:03:39 följande:
    Vi med!!
    Grattis till er med! Inga bilder?
  • Boomtown
    Flisa80 skrev 2009-10-11 11:27:48 följande:
    Nää...bildgalleriet rymmer bara totalt 2 Mb och jag har i stort sett inga bilder som understiger 4 Mb, de största är nästan 10 Mb, de är rätt stora med andra ord. Hur gör jag dem mindre? För som det är nu så får jag ju inte ens in en endaste bild även om bildgalleriet i övrigt är tomt....
    Gör inte om mitt misstag bara. Jag förminskade mina bilder och gjorde ingen kopia. Då tror jag inte att det går att göra ogjort. Jag vet inte hur man gör i alla fall.

Gör en kopia. Gå in på paint och tryck på bild-ändra storlek- testa 50%
    Annars kan man väl göra det i photoshop också, men det tycker jag är svårt.
Svar på tråden Karlstad del 7