Candelight skrev 2009-10-14 20:05:36 följande:
Karlstadtös i Stockholm skrev 2009-10-12 09:38:33 följande:När ska ni gifta er då? Jag tycker att det är skönt att ha så mycket som möjligt färdigt i tid. två-tre månader innan iaf. Vi har bokat en buffé med två-tre huvudrätter o lite småplock. Vi anlitade en kockskola (Tullholmen) som gjorde superbilligt för oss. Vi blev väldigt väl bemötta. Två elever ska även lägga upp och plocka ihop allt åt oss för en billig slant, de jobbar ju halva lördagen med att laga maten o sen frakta o lägga upp den. /C
Ok. Ja, det är ju faktiskt en variant! Jag ska kolla upp det. Ska kolla om de kan catera upp till Sunne då. Vi gifter oss 24 juli, vilket i och för sig är mitt i deras sommarlov, men de kanske jobbar extra ändå?
Nu har vi bestämt oss att vi ska gå på fest- och bröllopsmässan i Karlstad nästa lördag i alla fall och då är säkert en del av de företag vi är intresserade av där och ställer ut, så då får man ju en möjlighet att träffa dem.
Vad rör sig annars i era huvuden just nu? Vi har precis bokat präst och fotograf, vilket känns väldigt skönt!