känslosam bröllopsdag
Aaah jag vet kanske hur du kanner...!! Mina foraldrar skilde sig for snart 13(!) ar sedan men kan knappt prata med varandra..! De ar fortfarande i krig med advokater inblandade.
Nar min man friade sa visste jag pa en gang hur manga "problem" och jobbiga saker som skulle komma upp och tacklas..
Forsta problemet var VAR brollopet skulle ske.. sjalvklart mamma ville ha det i Gbg dar hon bor.. men min pappa och mina slaktingar bor nan annanstans.. ojoj.. far panik bara nu nar jag tanker tillbaks
Hur som helst, vill inte dra hela min trakiga historia men pa var middag o fest efterat sa hade jag till slut bjudit (mot mammas vilja) mina kusiner o pappas slaktingar och till slut dansade de alla tillsammans! Jag var orolig men de lyckades bete sig normalt och respektfullt!
Bordsplaceringen gjorde vi sa att brudparet med tarnor och bestmans satt vid ett langbord. Sen hade vi 4 langbord som kom ut fran vart bord, som ett E.. Och mamma med hennes partner vid ena bordet och pappa med hans fru vid ett annat. Funkade bra!
Lycka till!!